Gå til innhold

Hjelp til valg av ny mobil!

muffy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har for øyeblikket en Nexus 4, som jeg har hatt en stund, men det er to ting ved den som virkelig irriterer meg:

- kamera

- batteritid

Begge disse tingene er alt for dårlige, og når jeg nå har tenkt å kjøpe meg ny mobil er disse de to viktigste tingene jeg ser etter.

Så har noen forslag/erfaringer til en Android-mobil med bra kamera og bra batteritid? Den må selvfølgelig være rask, slik som jeg er vant til med Nexus 4.

Og før noen begynner å foreslå Lumia 1020, nei, jeg er ikke interessert i noen Windows-mobil...

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut LG G2. Blant de beste batteriene, og blant de beste kameraene.

Christian :)

Har sett litt på den, men mange sier at skinnet LG putter oppå android er helt grusomt, så jeg vet ikke riktig hva jeg skal tenke om den

Lenke til kommentar

jeg har akkuratt hatt lg optimus 4x og jeg syntes at brukergrensesnittet er perfekt :) og spesielt langt bedre en htc sitt brukergrensesnitt ;)

Smaken er som baken. Fortrekker helt klart HTC framfor både Samsung og LG. Er man kyndig kan man legge inn ren Android og få HTC One Google edition.

Synes Korea mobilene virker altfor plastikkaktige og billige. Når Lefdal hadde HTC One til 3500,- var valget svært enkelt. HTC var vel raskest av toppmodellene med 4.3, men skjønner at det ikke alltid har vært slik.

Lenke til kommentar

Om du ikke liker brukergrensesnittet som en produsent bruker, husk at det er snakk om android. Du kan få det til å se ut akkurat som du vil. Ikke trenger det å koste noe heller. Om du liker telefonen generelt, ikke la et brukergrensesnitt stoppe deg.

Lenke til kommentar

Om du ikke liker brukergrensesnittet som en produsent bruker, husk at det er snakk om android. Du kan få det til å se ut akkurat som du vil. Ikke trenger det å koste noe heller. Om du liker telefonen generelt, ikke la et brukergrensesnitt stoppe deg.

Når telefonene er såpass like som de er, mtp spesifikasjoner, er det like greit å finne en med et skall som passer for deg ut av eska. Det er særdeles få som har interesse av å legge inn rom.

Lenke til kommentar

Når telefonene er såpass like som de er, mtp spesifikasjoner, er det like greit å finne en med et skall som passer for deg ut av eska. Det er særdeles få som har interesse av å legge inn rom.

Du trenger ikke legge inn ny rom. Det er snakk om noe så enkelt som å bruke en annen launcher. Type Apex, lightning launcher, go launcher, nova launcher, vire launcher etc. Så kan du på toppen av det bruke egne ikon-pakker, eller flere om du vil. Alt dette er type last ned, klikk på applikasjon, ferdig. Så har du helt nytt utseende, uansett telefon. Du kan til og med få iOS og WP8 launcher om du føler for det.

Endret av Halsoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...