Gå til innhold

sony xperia z1 eller nexus 5?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er viktig for deg da? Vil du ha bedre bilder, større kamera og Xperia UI, eller vil du ha Vanilla Android, med alltid nyeste versjon av Android?

Christian :)

vell er jo altids kjekt med et bra kamera har akuratt hatt lg optimus 4x og den hadde elendig kamera. kameraet i z1 er jo knall bra så trur det blir den med tanke på batteri også og en annen ting jeg liker med den er skjermen! den er sylskarp :)

Lenke til kommentar

Kamera, batteri, byggekvalitet, minnekort støtte og ikke minst vanntett går til z1.

Skjerm, android versjon å sikkert alt annet går til nexus. Tror bare du får 16gb versjon nexus i norge, som begynner å bli veldig lite synes nå jeg.

de har jo omtrent samme specs så trur det blir z1 med tanke på kameraet, design og minnekort 16 gb blir litt lite fordi jeg hører på en del musikk. og med tanke på at den er vantett, jeg er mye ute med båten og da er det kjekt at den er vantett :) blir nok en z1 på meg :D eneste minuset er den høye prisen...

Lenke til kommentar

Blir helt forvirret jeg. Da jeg liksom lenge har innbilt meg at Nokia 1020 og Xperia z1 var det ypperste hva gjelder mobilkamera i salg akkurat nå.....

Og så blir Z1 av og til kalt skuffende, for så i neste øyeblikk omtalt som nærmest en revolusjon?

Lenke til kommentar

Litt forvirrende med Z1 sitt kamera ja...

Den var jo veldig hypet opp i begynnelsen, men sammenligningstestene viser jo at den er mer middels.

Sånn sett har vel Lumia 1020 mye mer å by på kameramessig, om man kan leve med annet enn vårt <3 Android.

http://www.whistleout.com.au/MobilePhones/Guides/Camera-clash-iphone5s-vs-lumia1020-vs-xperiaz1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...