Gå til innhold

Mikrofonen på headsette fungerer ikke ( nytt )

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et headsett for en liten stund tilbake men jeg har aldri fått mikrofonen til og fungere i windows sin egen lydinspillning eller på skype,

Inne på Innspilingsenheter så registrerer den lyd, Den grønne "equalizer" lignende saken går opp og ned om jeg prater og det samme skjer inne på skype, den registrerer lyd og jeg ser at den grønne saken går fram og tilbka når jeg prater,

Altså micen i seg selv ( hardware delen ) fungerer men dette er da et software problem.

Det er et Sirius Storm 5.1 headsett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venstre klikke på høgtaleren nede i høgre hjørne, og deretter klikke på glideren i skyve skalaen: Manipulere og prøve å få lyd i høgtaleren. (Ta ut evt. koblinger i USB-portene).

Høgre klikke på samme høgtalersymbol. Prøv valgene som kommer frem til du får ønsket lyd.

Lenke til kommentar

det har ikke noe med det og gjøre, jeg får lyd med en annen mikrofon, men jeg vil at mikrofonen på headsette skal virke, den registrerer lyd i "verktøy" på skype men vil ikke høres for andre og når jeg ringer så får jeg beskjed om at jeg ikke har en mikrofon. Og lyd blir registrert på windows men når jeg prøver opptak så får jeg heller ingen lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...