Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hehe, hu spurte om jeg va ledig og ville finne på no forrige helg, skulle da seff bort... ho begynner eksamenstiden på onsdag. . Blææææ Kjedelig det da, men hun er i det minste interessert. Vanskelig å skvise inn noe nå fremover da kanskje? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ho er ganske opptatt me lesing ja:) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ho er ganske opptatt me lesing ja:) Bare å avvente det til etter eksamensperioden da. Positivt at du hørte fra henne og at hun tok iniativ ang helgen 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 D ska jeg:)) Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Greit å spørre åssen eksamen gikk, eller keep distanse til ho tar kontakt? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Greit å spørre åssen eksamen gikk, eller keep distanse til ho tar kontakt? Er vel bare koselig om du viser interesse og spør hvordan det gikk på eksamen. Viser at du tenker på henne da. Synes jeg godt at du kan gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå