bojalborg Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg er ikke administrator på pcen min lenger. Det skjedde etter at jeg prøvde å gjøre slik at jeg ikke behøver å skrive inn passord hver gang jeg skrur på pcen. Windows sier det ikke finnes noen andre brukere på datamaskinen, og at jeg må logge inn som administrator for å legge til andre brukere. Jeg bruker fortsatt den samme brukeren som jeg alltid har gjort. Kan ikke bruke recovery av noe slag heller, fordi det må man være administrator for å kunne gjøre. Hjelp? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mener du må ha passord for å være admin. Sett passord igjen. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du må ikke være administrator for å formatere, men når du går inn på brukerkontoer, og trykker på din bruker, står det ikke "administrator" under bildet? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Mener du må ha passord for å være admin. Sett passord igjen. Jeg har passord, jeg har bare valgt a ikke behove a aktivere det nar jeg skrur pa pcen. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Du må ikke være administrator for å formatere, men når du går inn på brukerkontoer, og trykker på din bruker, står det ikke "administrator" under bildet? Nei, det står "guest account". Når jeg prøver å åpne noe, eller gjøre noe som krever at jeg er administrator står det "connect a smart card" Hvordan formaterer jeg uten å bruke dette? Endret 5. november 2013 av bojalborg Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hvilken Win versjon er det her? (du kan sjekke ved å åpne startmeny, skrive "winver" og trykke enter) Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Jeg har Windows 8. 64 bit, Home edition Hah, startmeny Endret 5. november 2013 av bojalborg Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Brukte du kommandoen control userpasswords2 for å fjerne nødvendigheten for å taste passord ved oppstart? Om du bare fjernet passord bra bruker-kontoen din bør du sette det tilbake. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Brukte du kommandoen control userpasswords2 for å fjerne nødvendigheten for å taste passord ved oppstart? Om du bare fjernet passord bra bruker-kontoen din bør du sette det tilbake. Jeg har passord. Bruker denne metoden http://www.ghacks.net/2011/09/16/windows-8-how-to-automatically-log-on/ Endret 7. november 2013 av bojalborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå