AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Lurte på om det er mange av dere som prøver dere på damer dere vet er opptatte, hvis hun er fin nok eller om dere stort sett mister interessen hvis dere vet hun er opptatt? Anonymous poster hash: 4ad07...051 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Lurte på om det er mange av dere som prøver dere på damer dere vet er opptatte, hvis hun er fin nok eller om dere stort sett mister interessen hvis dere vet hun er opptatt? Anonymous poster hash: 4ad07...051 Du skal ha is i magen hvis du gjør det, MEN! Det skader ikke å prøve, såklart du kan risikere og ødelegge vennskapet du har/kan få med hun. Men det er en sjangse for at hun kan bli din også! Vet forresten om en utrolig bra "tale" du kan bruke for å overbevise hun om f.eks bli med deg ut, eller finne på ting med deg. Er forsåvidt i samme situasjon, jeg føler vi har bra kjemi selvom hun har type. Men uansett jeg gidder ikke bry meg så mye, det florer av damer der ute. Det er så latterlig lett å få seg noe nå til dags hvis det er det du er ute etter. Men ett forhold som varer lenge og er verdt å være i er en sjeldenhet. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg ville ikke tatt meg bryet. Men jeg ble nysgjerrig på talen din, R3pulsive. Vil du dele noen stikkord? 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Lurte på om det er mange av dere som prøver dere på damer dere vet er opptatte, hvis hun er fin nok eller om dere stort sett mister interessen hvis dere vet hun er opptatt? Anonymous poster hash: 4ad07...051 Hvis dama går fra typen sin i fordel til deg, så hvorfor ikke skal hun gjøre det mot deg også? Det er lov å bruke hodet litt Slike damer tenker at det er alltid grønnere på den andre siden. I samme prinsipp som om en dame er utro mot typen sin med deg, så hvorfor ikke skal hun gjøre det samme mot deg senere hvis dere blir sammen? 4 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nei - i utgangspunktet ikke. Men har det skjedd? Ja. Ønsker jeg noe seriøst utav det? Nei Blir det mye styr? Ja Det er bare ikke værdt det, flere her nevner at det er mer fisk i havet, og med mindre du stemmer venstre eller MDG er du også klar over dette. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg gjorde det. Ble et helvete... jeg fikk trusler i hytt å pine og dette var etter de gjorde det slutt. Det sier litt om fyren. Komplett idiot. Derfor jeg kjørte så hardt på som jeg gjorde. Ble aldri meg og hun da.. litt trist, men deilig å være over henne halvannet år etter:) Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg gjorde det. Ble et helvete... jeg fikk trusler i hytt å pine og dette var etter de gjorde det slutt. Det sier litt om fyren. Komplett idiot. Derfor jeg kjørte så hardt på som jeg gjorde. Ble aldri meg og hun da.. litt trist, men deilig å være over henne halvannet år etter:) Er det bare meg som er nysgjerrig på hvordan du var over henne? Som at du var over kjærlighetssorgen, eller fysisk over henne? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Lurte på om det er mange av dere som prøver dere på damer dere vet er opptatte, hvis hun er fin nok eller om dere stort sett mister interessen hvis dere vet hun er opptatt? Anonymous poster hash: 4ad07...051 Det finnes ingen kvinner som er 100% trofaste. Jeg har det bare gøy. Jeg går sjelden inn for å "prøve meg" på en dame. Jeg liker å ha det gøy og å tulle mye, og jeg har det gjerne gøy med og tuller mye (flørter) med kvinner selv om de måtte være opptatte - og som regel er alle med på det. Mister ikke interessen når jeg finner ut at en jente er opptatt. Hvis vi har det gøy sammen og vi får en connection (hygge) som går begge veier så blir jeg bare enda mer gira. Er stemningen mer laber/ikke fullt så gøy og morsom så kan det være en "oppklaring" på nevnte stemning, og da mister jeg interessen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Morro å snuble over denne tråden. Møtte faktisk en jente i helgen som var 3 år ynge enn meg. Rundt 6 tiden havnet vi i samme seng på et nachspiel, og ikke før da fikk jeg vite at hun hadde hatt type i to måneder. Hennes undskyldning var at hun hele kvelden hadde "glemt" ut at hun hadde type. Så jeg ville bare kjørt på hvis du får hint fra jenter som har type. De er noen sleipe jævler alle sammen. Endret 6. november 2013 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er det bare meg som er nysgjerrig på hvordan du var over henne? Som at du var over kjærlighetssorgen, eller fysisk over henne? Haha! Fysisk har jeg vært over henne flere ganger! Under og Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg ville ikke tatt meg bryet. Men jeg ble nysgjerrig på talen din, R3pulsive. Vil du dele noen stikkord? Okai, dette er ikke bankers ofcourse. Men det kan hjelpe meget godt da du vil fremstå som en kar med gode intensjoner og verdier. Dette er bare noen stikkord som du må selv greie å snakke ut ifra. Du spør hun om hun vil bli med ut. Hun sier nei, jeg har jo kjæreste, hvordan hadde du følt deg om hun gjorde det samme mot deg? Kan vi ikke bare gå ut som venner, også se hva som skjer? Kanskje du finner ut at vi bare passer som venner? Dette vil jo bare forsterke følesene for typen din fra før, for da vet du innerst inne at dere er en god match. Det vil jo kun bevise hvor sterkt dere står sammen fra før. I værste fall så finner du at vi kanskje kunne vært en bedre match enn det du er med typen din, kanskje du trives mer i mitt selskap enn med typen din nå? Eller at vi bare forblir gode venner? Jeg har ikke lyst til og ødelegge forholdet mellom deg å kjæresten din, men kan du ikke bare prøve å finne på noe med meg? Det er jo uansett win win for deg (se overnevnte eksempler) Slik ville jeg sagt det, viktig måten du sier det på og kroppspråket ditt. Men hvis du ser på dette jeg nettopp skrev så er dette ikke noen trussel mot forholdet hennes, men heller en invitasjon til å prøve noe nytt som kanskje leder til noe bedre Hvis dama går fra typen sin i fordel til deg, så hvorfor ikke skal hun gjøre det mot deg også? Det er lov å bruke hodet litt Slike damer tenker at det er alltid grønnere på den andre siden. I samme prinsipp som om en dame er utro mot typen sin med deg, så hvorfor ikke skal hun gjøre det samme mot deg senere hvis dere blir sammen? Til deg så har jeg noen ord. Hvem veit? Kan godt hende hun passer bedre med deg en han "dusten" hun er nå sammen med. Beklagelivis er det også mulighet for at hun passer enda bedre med neste mann. Get over it. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Synes "talen" til Repulsive virker mer som trygling enn overbevisning. No offence til deg Repulsive, fungerer det så kjør på! Sikkert noen skanks som biter på og blir med på den også. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Synes "talen" til Repulsive virker mer som trygling enn overbevisning. No offence til deg Repulsive, fungerer det så kjør på! Sikkert noen skanks som biter på og blir med på den også. Er jo nesten på en måte trygling, for du spør jo om hun har lyst til å ta en sjangse med deg. Men uansett, det er ikke hva du sier men måten du sier det på, hvordan du oppfører deg, hvilke assosiasjoner hun får av deg, hvordan stemningen er. Alt som foregår utenom praten. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvis du sjekker opp en jente ute, og hun sier hun har type, kan det være for å teste deg, at hun faktisk har type, eller at hun har type, men ikke bryr seg. En måte å sjekke det på er å bare si "og så?" når hun sier hun har type. Da finner du fort ut hvor landet ligger. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Selv ville jeg tatt nei for et nei og gått videre. Men jeg ser jo at slik selvaktelse ikke fungerer optimalt, for jeg sitter jo her alene kveld etter kveld. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvis du sjekker opp en jente ute, og hun sier hun har type, kan det være for å teste deg, at hun faktisk har type, eller at hun har type, men ikke bryr seg. En måte å sjekke det på er å bare si "og så?" når hun sier hun har type. Da finner du fort ut hvor landet ligger. Eller at de sier at de har type rett og slett fordi de ikke er interesserte i deg. Mulig jeg høres bitchy ut nå, men jeg drar den ofte på byen hvis det kommer en fyr bort til meg som virker lite kul. Røsker ofte tak i ene homokompisen min for å styrke påstanden. Der pleier det dog å rakne siden det vises veldig godt på disse kompisene at de ikke er into jenter.... Men de fleste går sin vei uten å mase mere når de skjønner jeg ikke er keen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Eller at de sier at de har type rett og slett fordi de ikke er interesserte i deg. Mulig jeg høres bitchy ut nå, men jeg drar den ofte på byen hvis det kommer en fyr bort til meg som virker lite kul. Røsker ofte tak i ene homokompisen min for å styrke påstanden. Der pleier det dog å rakne siden det vises veldig godt på disse kompisene at de ikke er into jenter.... Men de fleste går sin vei uten å mase mere når de skjønner jeg ikke er keen. Er de ikke interesserte ser du det egentlig på hele kroppsspråket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå