Gå til innhold

Hvorfor er det ikke 1600x1200 på LCD?

Anbefalte innlegg

kan ikke så mye om lcd skjermen, men hva med denne: http://www.digitallyunique.net/digitally-u...senergy751.html

Oj, den var fin den. litt dyr men...

Men den er ikke "ekte" 1600x1200 skjerm.

"* Displays a crisp, clear 1280 x 1024 native resolution. Capable of scaling

at various resolutions from 640 x 480 up to 1600 x 1200."

Native resolution er den oppløsningen som er best for LCD skjermer. Skal du opp eller ned så blir bilde litt kornete ( det er ikke mye, men det syntes ). Som regel så kan LCD skjermer bare skalere nedover, men ikke denne tydeligvis... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ein 19" Nokia 446Xpro CRT skjerm og køyrer 16600x1200 oppløysing på den.Men skulle ikkje vore meg imot å katt endå høgare oppløysing.

På den bærbare 15" brukar eg samme oppløysing. Litt lite kanskje, men gjer meg overhode ingen ting. Til meir informasjon eg får på skjermen til bedre.

Taklar rett og slett ikkje lavare enn 1600x1200 på CRT skjermen min.

19" CRT tilsvarar vel ein 17 eller 18" LCD skjerm, så det er latterlig at ikkje ein slik skjerm støttar minst 1600x1200. Sjølv om det er mange som ikkje vil ha så høg oppløysning er der jammen mange som vil ha det og. Så må ein heilt opp på ein 19" LCD eller større for å få den oppløysning er det jammen tabu. På ein 20" LCD kunne ein minst brukt 2500x1875 elle rnoke i den retning. Det er no mi meining.

Så eg kjem i alle fall ikkje til å kjøpe LCD skjerm med det første.

Nokiaskjermen er heilt konge sjølv om den er mange år gammal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...