AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det noen stillinger du har forbeholdt for en kjæreste? Har møtt en mann som ikke ville ha sex i skje fordi det ble for intimt så tidlig i vår relasjon. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 5e5c9...168 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det hørtes merkelig ut.. Kanskje ikke uvanlig å vente med enkelte ting, men å ha sex i skje? Jeg vil si det er uvanlig. Kanskje han er ekstra følsom? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kanskje han er redd for at det ikke funker? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det noen stillinger du har forbeholdt for en kjæreste? Har møtt en mann som ikke ville ha sex i skje fordi det ble for intimt så tidlig i vår relasjon. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 5e5c9...168 Nei. Høres ut som han ikke klarer å skille sex fra følelser, noe som ikke er uvanlig. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Snakk om å overtolke noe som ikke trenger bety noe som helst. For alt vi vet så skiller han sex og følelser, men tror ikke hun klarer det ved intim sex. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 For meg en litt merkelig ting å "si nei" til. Lenke til kommentar
Mr.Disku Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Han ønsker vel å gå sakte frem eller noe Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Betyr sakte at man bare vil bruke misjonæren eller doggystyle? Hadde vel mer trodd at det gikk på at man kun ville kysse og kanskje klå og så vente med mer... Sorry, måtte bare For min egen del så er følelser essensielt. 1 Lenke til kommentar
dansys Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Betyr sakte at man bare vil bruke misjonæren eller doggystyle? Hadde vel mer trodd at det gikk på at man kun ville kysse og kanskje klå og så vente med mer... Sorry, måtte bare For min egen del så er følelser essensielt. hva betyr det føles som om ingen følelser involvert? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, det helt motsatte. For at jeg skal ha et seksuelt forhold til noen så må det være følelser med i bildet, det er essensielt 1 Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 hva er "en skje" posison? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Spoons_sex_position hva er "en skje" posison? Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 bare vanlig sex,stilling- men der man ligger litt på skrått? ser ikke greia her?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 bare vanlig sex,stilling- men der man ligger litt på skrått? ser ikke greia her?? Kva er "vanlig sexstilling"? Poenget med å definere dei er for å kunne beskrive forskjellige posisjonar. Om noko så ville eg kalt misjonær for den mest "normale". Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 dama på magen, og mannen legger seg opp på a. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Doggy... Men å ligge i skje kan man gjøre bare for å ligge inntil også. Finnes mange stillinger. Skaff deg Kama Sutra, Tord92 - eller bruk google Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Doggy... Men å ligge i skje kan man gjøre bare for å ligge inntil også. Finnes mange stillinger. Skaff deg Kama Sutra, Tord92 - eller bruk google hva er din favoritt? tror jeg drøyer å skaffe meg kamasutra, først må jeg skaffe meg ei dame! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det er vanskelig å si egentlig. Kommer litt an på dagsformen og humøret Variasjon er fint når man er i forhold! Kan nok være greit å skaffe seg dame ja, så kan dere teste ut litt forskjellig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg