smort1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Gammafly (Autographa gamma)! Bildet er fjernet. Endret 5. november 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hei, SveinMM. Den var vrien, - jeg har lett gjennom 150 + bilder, men fant ingen som matchet perfekt. (Nå er jeg ingen spesialist, - heller tvert imot. ). Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Hei, SveinMM. Den var vrien, - jeg har lett gjennom 150 + bilder, men fant ingen som matchet perfekt. (Nå er jeg ingen spesialist, - heller tvert imot. ). Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Har vel bladd gjennom noe tilsvarende, uten å finne ut noe... Trodde denne krabaten var såpass vanlig, at den ville dukke opp... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Har lett litt til, og finner at den ligner veldig på Gammafly (autographa gamma)... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nydelig ..... <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg