Frobin1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hei!Jeg har en pc her med problemet at den slår seg av helt av seg selv.Dette er pcen: https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_09_2013/post-24279-0-89602000-1380204209.pngFeilmeldingen jeg får er: "asus anti-surge unstable power supply"Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fant dette når jeg søkte etter "asus anti-surge unstable power supply" ASUS Anti-Surge has a reputation for being oversensitiveASUS Anti-Surge looks for over-voltage and under-voltage conditions from the power supply.Since the Anti-Surge is being triggered that indicates an unstable power supply unit.To troubleshoot the problem you need a known stable working power supply unit to swap with. Så problemet er at psu leverer for masse/ for lite volt til hovedkortet. Og "asus anti-surge slår inn for og beskytte hovedkortet. Så du får enten reklamere på psu, eller se om du får låne en psu som er i orden og se om det blir bedre da. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skjer dette ofte? Formoder at slike meldinger kan komme av ustabil nettspenning. Lenke til kommentar
Frobin1 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Har bare skjedd når jeg har spilt battlefield 4 når jeg tenker meg om, så skjer ikke når jeg bare surfer.Kan være noe problem mellom skjermkort og psu ? Lenke til kommentar
Frobin1 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Rettelse, prøvde akkurat å kjøre Batman Arkham origins og den skrudde seg "av" (eller ble værende på den skjermen som forteller hva som er i maskinen og hva som er tilkoblet. Lenke til kommentar
Frobin1 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Er det anbefalt å skru av "Anti surge support" ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg ville nok forsøkt det, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå