Gå til innhold

muslimer og deres kultur


Anbefalte innlegg

Får de mildere straff, da?

 

Geir :)

Mullah Krekar har fått sså mild straff at det i praksis ikke er noen straff, politikerne vil jo ikke engang sende ham ut av landet, selv om han er utvist.

 

Muslimer slipper straff for ting som etniske nordmenn ville blitt straffet for, og voldtekter, ran ol begått av muslimer mot etniske nordmenn blir stort sett henlagt av politiet.

I de tilfellene de får straff, så er den gjerne så kort at det egentlig bare dreier seg om symbolsk straff.

 

I drosjesvindelen i Oslo for en stund siden, så slapp muslimene straff.

Mens en etnisk nordmann ville fått bot og fengselsstraff, og i tillegg blit gjort til gjeldsslave for resten av livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ikke akseptert norsk lov.

 

Jo, det har de. Akkurat som jeg har det, selv om det er mange lover jeg ønsker å endre eller endog fjerne. Det er litt av gamet i et demokrati, å akseptere at ting er som de er, men jobbe for at de skal bli anderledes.

 

Da kan alle kose seg over at de spiser kjøtt som er ofret til satan.

 

Nå tror jeg som kjent hverken på guder eller djevler så det bryr meg mindre.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

I drosjesvindelen i Oslo for en stund siden, så slapp muslimene straff.

Mens en etnisk nordmann ville fått bot og fengselsstraff, og i tillegg blit gjort til gjeldsslave for resten av livet.

 

Nei det stemmer ikke. Over 300 er hittil domfelt i saken, til bot og/eller fengselsstraff. De aller fleste pakistanere. 100 stykker er domfelt for trygdesvindel i samme sak.

 

Mullah Krekar har fått sså mild straff at det i praksis ikke er noen straff, politikerne vil jo ikke engang sende ham ut av landet, selv om han er utvist.
Krekar er et kjedelig paradoks for vårt rettssystem: Vi kan/vil ikke hive ham ut så lenge det er fare for at han får dødsstraff. Sjansen for det øker jo mer ekstremt han uttaler seg. Altså sikrer han seg opphold ved å være ekstrem.
Nå har han det mest i kjeften, og jeg er usikker på hvor hardt vi skal straffe sjikane og trusler fra folk som ingen lenger tar på alvor. Han har ropt ulv så mange ganger nå, uten at vi har hørt noen ulvehyl. Så om han burde straffes hardere enn han blir er jeg ikke sikker på.
Muslimer slipper straff for ting som etniske nordmenn ville blitt straffet for, og voldtekter, ran ol begått av muslimer mot etniske nordmenn blir stort sett henlagt av politiet.
I de tilfellene de får straff, så er den gjerne så kort at det egentlig bare dreier seg om symbolsk straff.

 

Straffenivået kan vi si mye om, og ikke minst effektiviteten i rettssystemet som gjør at folk blir gjengangere før de en gang er blitt dømt for sine første forbrytelser. Men det er ikke noe som gjelder muslimer spesielt.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jo, det har de. Akkurat som jeg har det, selv om det er mange lover jeg ønsker å endre eller endog fjerne. Det er litt av gamet i et demokrati, å akseptere at ting er som de er, men jobbe for at de skal bli anderledes.

 

Muslimene sier de har akseptert norsk lov, men de gjør det ikke.

For det er nødvendigvis ikke noen sammenheng med hva muslimer sier og hva de gjør eller mener.

De fleste i Norge kjenner ikke islam, de bare stoler på muslimene, og å stole på muslimer kan være livsfarlig.

Ikke nødvendigvis fordi de alle er dårlige mennesker, men fordi de følger islam.

 

Hadde de akseptert norsk lov, så ville de ikke kreve å få halalkjøtt, for det er ikke påbudt når de oppholder seg i et ikke-muslimsk land.

 

Jeg forstår forøvrig ikke hvorfor de fleste er så villige til å stole blindt på fremmede muslimer, spesielt ikke når de ikke vet noe om islam, eller islams historie.

 

 

Demokrati er noe som ikke eksisterer i islam.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Den sannheten du sitter på, uten beviser, som ingen andre forstår? Fordi du vet noe ikke andre vet?

Jeg har ikke påstått at jeg vet noe ingen andre vet.

 

Men dette gjelder isam, og bevisene finner du i islams skrifter.

 

Fordi ifølge islam så kan muslimene følge lover og regler i det landet de oppholder seg.

Det er ikke mange sidene siden det var en muslim som ogsåunderstreket dette. Men han glemte at dette gjelder halalkjøtt også, samt bønnerom, hijab,niqab, bønnetårn osv

 

Muslimene kan også lyve for vantro om formålet er å forsvare seg selv eller islam, eller å spre islam.

 

Og islam har heller ikke noe begrep for demokrati.

Dette er også et faktum som alle kan finne ut ved å lese islams skrifter.

 

Dette er det nok flere enn jeg som vet, og antakelig ogspå de fleste muslimer.

Lenke til kommentar

Den handler da ikke om hvordan de dreper dyrene, men hvordan burhøns har det...?

 

Geir :)

Kaller du en flokk kyr for burhøns ?

 

Jeg så et par minutter av filmen, men jeg måtte stoppe fordi jeg ikke klarte mer. Det kommer nok kanskje burhøns senere i filmen, men det jeg så var ikke burhøns.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Jo, det er en naturlig følge av utviklingen i et religiøst innvandrersamfunn. Når mange blir sekulariserte, vil noen velge motsatte ytterlighet for å markere seg. Synd, men ikke så lett å unngå.

 

Før var moralpolitiet i Oslo eldre skjeggede menn, nå er det unge damer. Hvorfor nettopp dem? Fordi det passer til jenters væremåte, med klikker og psykologisk mobbing. Nikaben blir en uniform for de invidde, som gjør dem uangripelige når de angriper de som går i bukser og bare har hijab.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

In order for the chickens to produce more eggs, the farmers create artificial days and nights. They use indoor lighting to create a shorter day and night so that the chickens believe that 24 hours have passed, and then they produce more eggs. There is a lot of anger, a lot of frustration, and much suffering in the chickens. They express their anger and frustration by attacking the other chickens next to them. They use heir beaks to peck and wound each other. They cause each other to bleed, to suffer and to die. That is why farmers now cut the beaks off all the chickens... So when you eat the flesh or egg of such a chicken, you are eating anger and frustration. So be aware.

(A Lifetime of Peace : Essential Writings By & About Thich Nhat Hanh)

Lenke til kommentar

 

Jo, det er en naturlig følge av utviklingen i et religiøst innvandrersamfunn. Når mange blir sekulariserte, vil noen velge motsatte ytterlighet for å markere seg. Synd, men ikke så lett å unngå.

 

Før var moralpolitiet i Oslo eldre skjeggede menn, nå er det unge damer. Hvorfor nettopp dem? Fordi det passer til jenters væremåte, med klikker og psykologisk mobbing. Nikaben blir en uniform for de invidde, som gjør dem uangripelige når de angriper de som går i bukser og bare har hijab.

 

Geir :)

...

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...