Gå til innhold

muslimer og deres kultur

Anbefalte innlegg

"min side lyver ikke din side lyver! og sånn er det bare..."

du tror bare på det du vil... du har allerede satt det inn i hodet ditt at folk som tror på gud er idioter og uansett hva vi gjør så kommer ikke du til å forandre ditt syn på det.

Jeg har ikke sagt at din "side lyver". Du har jo heller ikke kommet med noen nettside. Men du påstår at de sidene jeg lenker til ikke snakker sant om hva som står i koranen? Det er i så fall bare tull. De som har laget siden har jo hentet alt fra den offentlige oversatte koranen...

AGAIN PREACH!!! du mektige mann som vet mer om min religion og som har studert den. props to you... hvilken universitet var det du studerte religioner i da?

Sier du at man må gå på et universitet for å kunne lære noe om religionene?

I så fall tar du grundig feil. Du trenger ikke gå ett sted. Det du trenger er å lese og fordype deg i den informasjonen som finnes om religionen.

Lese bøker. Se dokumentarer og så videre.

du kan vist mer en de imamene som bare har studert Islam i flere tiår og underviste meg i Islam gitt!

Ja, jeg tror jeg har mer kunnskap enn dem generelt sett. Ikke om alle dogmene i Islam og alle dens praktiske og rituelle sider. Absolutt ikke. Men jeg har vel da en annen form for kunnskap enn dem da. Mulig at en del av dem har mye av den samme kunnskapen som meg også.

opps.. jeg mener hvilken nettsider studerte du disse religionene?

Du er ganske fordomsfull selv. Med tusenvis av stråmenn. Så du tror at jeg utelukkende kun har lest på ulike nettsider? Ja, jeg har jo det også, men jeg har sett dokumentarer, lest ulike hellige skrifter. Lest mye filosofi fra den tiden. Lest bøker. Lest en god masse på muslimske nettsider... Sett tingene fra ulike sider.

Det er ikke poenget, poenget er at jeg kan nok til å diskutere med deg. Jeg kan nok om islam til å gjøre meg opp en mening om det.

www.ihateallreligionsandtheyaredumgnosticsarebestnomatterwhatfuckyoureligion.com ?

www.fuckislam.com?

www.sian.no?

Faktisk ikke lest på noen av de sidene. Du er jo ganske forutinntatt?

Alle som er kritiske til din religion må ha blitt inspirert av hatsider på nettet?

Du ser vel selv hvor dumt det blir?

hvorfor skal du besøke en synagoge for å lære deg om Islam?

Hvorfor skal jeg lære om Islam? Ha lærer jeg om jeg besøker en synagoge? En kirke? eller en moske? Det jeg ser er en drøss med mennesker som faller ned på kne i rammeste alvor å messer frem en del innøvede ord, før de reiser seg igjen..

Religiøs overtro kaller jeg det. Det er ikke noe å lære. Jeg vet nok om hvordan disse forestillingene ser ut, og hva de som tror, tror. osv. At jeg ikke kjenner til alle detaljene i overtroen kan nok være; men hva skal jeg vel med sånn kunnskap?

hvis du søker etter kunnskap og historie om Jødedommen kan jeg anbefale deg å ta en tur innom en synagoge ja...

Det er ikke der man lærer historie, og får kunnskap. Det er der man går for å tilbe den usynlige himmelnissen.

forstår veldig godt hvorfor du spurte en slik spørsmål. forventer at jeg skal slenge dritt om jøder sikkert og få fram et synspunkt om at jeg er ekstremist eller no slik...

Hehe. Igjen er du forutintatt. Jeg tenkte faktisk ikke noe på det, nei. =)

Det jeg sa over beskriver det jeg mente og intensjonen bak det jeg skrev. Eneste man kan lære av å gå inn i en moske, eller en synagoge er noe av tros-innholdet... Eller med andre ord; får et innblikk i vrangforestillingsverdenen til de som er desilusjonert.

grunnen til at jeg anbefaler deg å besøke en moske her er fordi det er store forskjeller mellom en muslim i Egypt og en muslim i Norge. alt fra kultur til holdninger til identitet osv.

Men det vet jeg jo. Har jeg gitt inntrykk av noe annet? OG Jeg vil nå si at det er en god masse med likheter mellom dem også. Nå er de jo ikke så mange ekstremister i Kairo heller... De er vel mer eller mindre moderate og liberale...

dere som hater religion liker jo vitenskap og slikt. gå og spør leger om hvorfor griser ikke er rene og sunt for folk kanskje de kan gi deg en svar.

Legg fra deg det der koranspråket, så kanskje du får mer respekt. :)

"Dere som hater religion", "dere som gjør ditt og gjør datt" ... Kutt det ut. Jeg har jo tidligere beskrevet også i det innlegget du svarer på at jeg ikke hater, da hate blir et alt for sterkt uttrykk. Jeg bare ser på religionen som primitiv, og jalla.

En overtro. En kunstig forestillingsverden som deles av folk verden over.

Det er ren idioti å se på pølser, eller bacon som "skittent".

Grisene er jo ikke møkkete når du har spylt dem reine heller...

Så er det en vrangforestilling at grisekjøtt er usunt...

har ikke bare med gjørme å gjøre...

Det har noe med symbolikk og vrangforestillinger å gjøre.

og når ble det latterlig å holde seg rent?

Var det det jeg sa? Jeg trodde jeg sa noe sånt som at islams fokus på renhet, er overdrevet til det latterlige, eller noe i den retningen der...

dusjer du en gang i måneden eller no? vasker du ikke rompa di etter å ha driti?

Nå blander du vel snørr og bart her. Det er ikkee snakk om de helt normale tingene. Normalt fokuss på reinslighet og sånt. Men det er snakkk om Islams overdrevne fokus på det til det latterlige.

ingen som sier at du bare skal skrive noe man er enige om...

men du får slutte å lyve og representere deg som en ekspert innenfor Islam og komme med tullete linker folk har opprettet nettopp på grunn av HAT mot Islam.

Er alle muslimer like aggressive som deg? For å forsvare meg selv mot dine tåpelige påstander: Jeg lyver ikke. Og jeg repressenterer meg ikke som en ekspert innenfor islam slik du lyver. Og om du tror at alle de sidene jeg har lenket til er skrevet av folk med HAT mot islam, så tar du feil... Da har du ikke sett eller lest noen av dem.

Faktum er at folk med vrangforestillinger blir aggresive når noen stiller spørsmålstegn ved, og kritiserer disse forestillingene. Det er derfor den aggressive muslimen i deg våkner til liv som den gjør nå.

Du mener jo også at alle som ikke er muslimer er kunnskapsløse om Islam, og at bare du og andre muslimer har peiling. Du tar feil.

makan til frekkhet...

Du som er frekk. Kommer busende inn her med en enorm stråmann som du forsøker å slå oss i hodet med...

folk skal ikke få lov til å tro på noe de selv vil uten å bli ansett som virkelighetsfjerne.

Klart de skal få lov til å tro noe... Bare ikke forvent at alle skal respektere det dere tror på, og snakke positivt om det dere tror på. Eller anerkjenne din religion som en fornuftig religion. For meg er Islam en av de mest latterlige vrangforestillingene som finnes, sammen med Kristendommen og jødedommen.

ikke rart folk ikke liker ateister/gnostikere når de går rundt med slike argumenter.

For meg spiller det ingen rolle. Folk som ikke liker ateister pga at de ar ateister, er som regel noen religiøse tomsinger uansett, så det spiller liten rolle...

At en muslim ikke liker meg, det bryr meg midt bak øret. :)

forventer du respekt når du anklager folk med slike tåpelige argumenter?

Se på dine egne utsagn og anklager, og still deg selv det samme spørsmålet.

folk har forskjellige meninger og tro. det du og mange andre ateister/gnostikere driver med er mobbing!

Nei. Det er kritisering av religionen. At dere tar alt det som er ment som et angrep på islam personlig, da dere identifiserer dere med "islam" det er deres problem, ikke vårt.

jeg er ikke medskyldig i den terroren idioter som driver med terrorisme driver med. og jeg blir irritert over at folk beskylder meg og mange andre uskyldige muslimer for å bli anklaget for å være medskyldige i å sprenge seg selv i lufta og drepe andre.

Nei... Som kristne som ikke er medskyldig i det ku klux klan har drevet med oppgjenom...

når identifiserte jeg meg med terrorister og terrorisme? når satt jeg meg i samme bås som al qaida?

Da du valgte å kalle deg muslim, så valgte du å sette deg i samme bås som terrorister som gjør det samme... Ikke noe forsøk har det heller kommet fra muslimene selv, for å distansere seg fra disse ekstreme...

"muslim=terrorisme" er det det du prøver å si?

Nei.

jeg må ikke tåle en dritt...

Jo det må du. Tåler du det ikke, så får du et problem i alle fall..

har du vanskeligheter med å skille går du ikke rundt og anklager uskyldige folk for terrorisme, så enkelt er det.

Mange gjør det, så enkelt er det.

ser vel hvem som er virkelighetsfjern her, når dere beskylder folk for å gjøre noe de ikke har gjort.

Ja, det er du, for jeg har ikke beskyldt deg for å gjøre noe du ikke har gjort. Det er du som forstår det jeg sier dit hen, og det er feil...

jeg må ikke lide under noe beskrivelse. dere som går rundt og hater på meg og mange andre uskyldige.

Det er du som generaliserer, hater på oss, og mange andre uskyldige... Ikke motsatt. Du kommer inn her på forumet for å rakke ned på de som er uenige med deg og islam, og kaller oss for hatere. Det er du som har store fordommer. Og nå viser vel du ditt sanne jeg. Den onde aggressive og desillusjonerte muslimen har tatt bolig i deg, og tipper du trenger en oppvåkning, for det begynner å bli mer og mer tydelig. :)

de som har fordommer og generaliserer kommer til å ha fordommer og generalisere (slike som deg) uansett hva vi gjør.

Slik som meg.. Jeg har ikke generalisert noen som helst. Du lyver så det renner av deg. Og du missforstår alt det jeg sier, og lager stråmenn i hytt og pine... Kutt det ut. Få heller med deg det jeg sier neste gang i stedet for å komme med pissprat!

Det er du som har fordommer mot alle som ikke tror på islam, og som kritiserer islam.

For deg er absolutt alle disse "folk som hater islam", og som skriver "hatsider". Du har ikke forstått noe som helst!

nytter ikke å gå ut og fordøme det... dere har innstilt hjernen deres til å hate oss.

Kutt ut pisspratet om at vi hater dere. Spesielt at jeg hater dere. For det er bare løgn og svada, og det forstår du når du leser det jeg skriver og ikke legger til haugevis av stråmenn.

hva annet forventer dere da? at hver eneste muslim i verden skal lage en video og beklage til hver og en av dere for en handling en person i langtvekkistan har gjort som de ikke har noe med å gjøre?

Nei. Da får dere bare sitte å tvinne tomler da, mens dere lar ekstremistene snakke for dere. Om dere tror det gjør deres situasjon noe bedre. Jeg driter i det i alle fall. BAre et råd fra min side. Men jeg tviler på at du forstår det...

skal vi måtte gå til nyhetsbyråer og overreke en skriftlig beklagelse hver og en av oss for terrorisme begått av idioter?

Det er forskjell på å barbere seg å skjære av seg hodet. Skjønte du hva jeg mente med det?

flott, det eneste som mangler nå er at resten av ateistene og gnostikerne går ut og fordømmer disse handlingene i aviser hver for seg og beklager disse hendelsene ovenfor meg og alle andre mennesker i verden.

Du fordomsfulle menneske. Nå tror vel du at alle gnostikere og ateister er lik som meg? Tåpelig og virkelighetsfjernt pissprat spør du meg. Og les det jeg skrev om igjen, uten å skummlese så skjønner du at du skyter deg selv i foten ved å si det du gjør her.

for hvis dere ikke gjør det kommer jeg til å ha fordommer og generaliserer dere alle sammen da... og du kan ikke klage eller si noe fordi slik er det bare

Du har mange flere fordommer enn alle de som diskuterer her inne tilsammen. Du får feie for di ega dør, før du feier andres.

AND AGAIN jeg identifiserer meg ikke med folk som sprenger seg selv. er det så vanskelig å forstå det... er du dum?

Nei, det er du som er dum, som ikke evner å forstå hva jeg mente med det jeg sa.

er en vesentlig forskjell mellom å missforstå og det å beskylde meg for å være medskyldig i en selvmordsbombeangrep.

Du er en muslim. Du har satt deg selv i samme bås som de muslimene som sprenger seg i lufta på grunn av deres religion. Dere har intet gjort for å vise oss at dere tar avstand fra de ekstreme, derfor vet vi ikke om dere støtter dem eller ikke.. Vi vet ikke hva dere har av planer for norge om dere har noen. Men mange norske muslimer tar til orde for å innføre sharia her i landet... Ikke en eneste muslim går ut å tar avstand fra NORSKE muslimer som går ut å viser islam fra sin dårlige side, slik kristne ville gjort dersom en kristen sekt hadde gjort noe liknende.... Det er hele poenget.

men, men... det er jo strikk i strid med din logikk.

Nei det er det ikke.

er jeg muslim må jeg identifisere meg med terrorister, men hvis du er gnostiker må ikke du identifisere deg med andre gnostikere?

Nei... Som sagt identifiserer jeg meg kunn med meg selv. Gnostiker er bare en tittel, som beskriver hva slags livssyn jeg har. Det samme gjelder ateist.

Forøvrig er det ingen religion slik du har. Et eget sett med regler gitt av gud osv. vers som må tolkes osv osv...

jeg trenger ikke undersøke noe.. ikke jeg som beskylder folk for å være terrorist eller at andre MÅ identifisere seg med terrorister fordi de har samme religion som meg.

benekter ikke at det har skjedd, men hvis det har skjedd er det en feil ting å gjøre. du kan ta det privat med personen som har gjort noe galt.

trenger ikke lære meg noe som jeg allerede vet.

om de er korrekte er opptil personen og hans/hennes syn.. i ditt tilfelle er alt som blir sagt på slike Islam fiendtlige sider riktig og sant fordi du ikke liker Islam.

Nei. Sånn er det ikke. Du er bare forutinntatt når du sier sånt. Det er ikke alle sider som skriver negativt om islam som er ærlige, eller som gjengir koranen korrekt, eller tolker det slik muslimer vanligvis tolker det. Jeg har jo heller ikke gitt uttrykk for noe av dette...

som sagt.. opptil personens syn på Islam å tro om det som står skrevet der er riktig eller ikke.

du kan ro til fiskeskjær selv om du liker det stedet så mye.

Det er du som lyver å sier at det som står på sidene ikke stemmer... Det er du som ror..

det har ikke jeg heller sagt... forsikrer deg bare om at du kan ta det med ro og at vi ikke har kommet hit for å sprenge oss. :)

Nå har jo du generalisert meg og alle vi som kritiserer islam her inne med at vi hater islam, og at vi alle er sian-ekstremister, så da vil jeg si at det er langt i fra sannheten. Vi kommer ikke til å jage dere ut av landet eller arbeide for å bli kvitt dere, slik sian vil. :)

kommer nok ikke til å kommentere lenger i denne tråden. blir for mye å skrive, JA jeg er lat. takk for diskusjonen og ha det :)

Det er greit. Kom tilbake når du har blitt mer moden, og kan lese det folk skriver uten å lage stråmenn. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo typisk ignorant venstre tenkning: Det er kun 4 % muslimer i dag, så det blir aldri sharia. Det sa de vel sikkert i Malmø før byen går gikk til helvete.

At du kaller en gammel liberalists argumenter "ignorant venstre tenkning" tar jeg med stor ro.

Du skal få en utfordring: Lag og begrunn et scenario der muslimene bli mange nok og får makt nok til at de kan innføre sharia her i landet mot din og min vilje.

Sharia eller ikke, Malmø har fortsatt gått til helvete takket være innvandring.

Nei. De har hatt problemer, men de har altså vært begrenset til én bydel. Og du skal få en utfordring: Finn noen oppslag om problemer i Rosengård som ikke er tre år gamle (problemene altså, ikke oppslagene).

Så kan du sammenligne disse (om du finner dem) med for eksempel denne:

Tyréns report indicates positive development in Rosengård

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

i blame it on the politicians!

nå skal ikke jeg klage og si jobb jævla innvandrere da jeg er arbeidsledig for tiden :(

tror ikke flytting har så mye med integrering å gjøre.. det går mer på viljen. du kan flytte så mange utlendinger til bygder og nordlige deler av landet. har de allerede bestemt seg for å ikke lære seg språket/integrere seg og bare få penger fra nav kan ikke jeg eller du gjøre noe med det. det er politikerne som lar dem slippe inn i landet som har skylden. hadde politikerne satt opp et skikkelig system for 40-30 år siden så hadde vi blitt kvitt mesteparten av disse problemene.

personlig tror ikke jeg vi kommer til å se nedgang på innvandring selv om FRP er i regjering.

burde også nevne at jeg stemte på dem i valget.. noe jeg kanskje kommer til å angre på.

Virker ikke som vi er så vanvittig uenige når det gjelder politikken her. At FRP vil gjøre noe med det får tiden vise, men jeg tror ingen andre vil i alle fall, hvis de ikke gjør det.

Integrering går mye på vilja, ja, men det er lettere å sluntre unna i et nabolag der de fleste naboene dine er fra samme område som deg uansett, snakker samme språk og har samme religion.

Lenke til kommentar

At du kaller en gammel liberalists argumenter "ignorant venstre tenkning" tar jeg med stor ro.

Du skal få en utfordring: Lag og begrunn et scenario der muslimene bli mange nok og får makt nok til at de kan innføre sharia her i landet mot din og min vilje.

Vel, hva framtiden bringer det er vanskelig å si. Innen noe sånt skjer i Norge tror jeg naiviteten blant nordmenn flest begynner å forsvinne, og de fleste innvandrere som kommer til Norge kommer også til Norge for å slippe gamle regimer i sine hjemland.

Likevel er for høy andel av muslimer i Norge tror jeg ikke er bra, i alle fall for oss som ikke har sånn veldig mye til over for religioner og islam generelt. Tre av landene vi liker å sammenlikne med oss har hatt problemer i enkelte områder, Sverige, Danmark og Storbritannia.

Minioritetsregimer har regjert i muslimske land tidligere, så historisk sett er ikke det utenkelig, selv om Norge er langt unna det. Men greit å nevne det. "Fri innvandring" er det noen som sier, og det er så håpeløst naivt at folk som bor i Norge per dags dato kan si noe sånt.

Nei. De har hatt problemer, men de har altså vært begrenset til én bydel. Og du skal få en utfordring: Finn noen oppslag om problemer i Rosengård som ikke er tre år gamle (problemene altså, ikke oppslagene).

Så kan du sammenligne disse (om du finner dem) med for eksempel denne:

Tyréns report indicates positive development in Rosengård

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Nok-et-drap-ryster-Malm-6733265.html

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10021148

http://www.dagbladet.no/2012/01/29/nyheter/malm/gjenkriminalitet/vapensmugling/drap/19991762/

http://www.exponerat.info/misstankt-mord-nar-dod-kvinna-hittades-i-rosengard/

Var ikke så veldig vanskelig å finne.

Er det sånn vi ønsker det i Norge?

Lenke til kommentar

Jeg likte meget god den unge muslimen? som stod frem i Danmark og kritiserte muslimers dobbelmoral.

Han ble jo truet med en gang.

Skal se om jeg finner navnet på ham og noen linker til hans kritikk.

Samme kritikk kan jo gies andre religiøse grupper også, som f.eks. kristne.

Er ikke fremmed for dèt.

Lenke til kommentar

Var ikke så veldig vanskelig å finne.

Er det sånn vi ønsker det i Norge?

Tre drap på snaut tre år i en relativt stor by? (300 000 innbyggere.) Det er sånn vi har det i Norge. Snittet for hele Norge er høyere enn det. Vi har over 30 drap hvert år i Norge med 5 millioner innbyggere, det blir mer enn et drap pr. 200 000 innbyggere, altså nesten dobbelt så mange. Og ser vi på Oslo alene ar vi i snitt 8-9 drap pr. år med 630 000 innbyggere, dobbelt så mange som det igjen.

Er det sånn vi ønsker å ha det? Nei.

Men dette viser ikke til spesielle problemer i Rosengård. Det viser at det skjer drap i Malmø også.

Nå er jeg sikker på at det er flere drap der enn de du fant. Mem det du linket til svarer altså ikke på spørsmålet.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror dere at hver og en muslim vil at det skal bli innført sharia lover i Norge, eller tror dere det er gale idioter som mullah krekar tilhengere (idioter hele gjengen) som prøver dette?

Du kan da spørre en muslim; Nei, jeg er ikke for sharia lover, og den slags. Det er rett og slett motbydelig det enkelte ekstremister mener.

Mulla Krekar representerer ikke islam, han representerer sin egen forskrudde versjon av islam.

Lenke til kommentar

Tre drap på snaut tre år i en relativt stor by? (300 000 innbyggere.) Det er sånn vi har det i Norge. Snittet for hele Norge er høyere enn det. Vi har over 30 drap hvert år i Norge med 5 millioner innbyggere, det blir mer enn et drap pr. 200 000 innbyggere, altså nesten dobbelt så mange. Og ser vi på Oslo alene ar vi i snitt 8-9 drap pr. år med 630 000 innbyggere, dobbelt så mange som det igjen.

Tre drap på tre år? Det stemmer i alle fall ikke.

• I 2011 ble ni personer drept, bare to av disse sakene er oppklarte.

• Hittil i år er to personer drept, deriblant en 15 år gammel gutt.

En artikkel skrevet 29. januar 2012. Link.

Ni per år, da snakker vi ganske mye for en by på 300 000. Da er man oppe i det doble i forhold til Oslo per innbygger.

Men dette viser ikke til spesielle problemer i Rosengård. Det viser at det skjer drap i Malmø også.

Nå er jeg sikker på at det er flere drap der enn de du fant. Mem det du linket til svarer altså ikke på spørsmålet.

Ja, det er langt flere. Har ikke leitet så veldig, så statistikken fra 2012 og 2013 veit jeg ikke, men det ble vel tidligere hevdet at de siste tre årene har blitt bedre og 2011 er vel innenfor det i alle fall. "Lasermannens" ofre er vel heller ikke inne i den statistikken.

• Bydelen Rosengård har blitt en ghetto med rundt 23000 innbyggere. Dette er nordens mest innvandrertette bydel hvor 86

prosent av befolkningen har innvandrerbakgrunn.

• Arbeidsledigheten varierer fra 60-85 prosent.

Det er vanskelig for å argumentere for at Rosengård er spesielt bra.

Lenke til kommentar

angående malmö, så bor jeg i malmö atm.

Jeg har ikke opplevd noe skummelt her, og føler meg ikke mindre trygg enn jeg gjorde i oslo. å si at malmö er farlig pga rosengård, blir litt som å si at oslo er farlig hvis det plutselig ble bandekrig i groruddalen og de skyter på hverandre der. Hadde du følt det utrygg og utsatt på majorstua eller i sentrum? neppe.

Mediene i utlandet overdriver stort, spesielt i norge. her er en nyhet fra malmö i sommer fra skånes største avis:

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tva-fotgangare-krockade/

(sydsvenskan er skåneavis, største i området, som de fleste her nede leser)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør det det så mye bedre, egentlig?

Jeg bor også i en by som er kjent for en del bråk og kriminalitet, Liverpool. Har heller ikke sett noe til det her, men man veit jo også litt hvor man skal unngå å oppholde seg, spesielt på kveldene osv. Noe man bevisst sikkert også tenker over i byer som Malmö og Oslo.

Selv om folk flest ikke merker så alt for mye til det, skal man ikke feie det under teppet heller. Malmö er en by på størrelse med Bergen. Hadde det vært ni-ti mord i Bergen hvert år ville det blitt lagt merke til det også. Så å si at dette er noe norske medier overrapporterer om blir tullete.

Løsningen din er forsåvidt grei nok for den jevne borger, men for staten Sverige er ikke det godt nok. Man kan ikke la byen leve sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Du kan da spørre en muslim; Nei, jeg er ikke for sharia lover, og den slags. Det er rett og slett motbydelig det enkelte ekstremister mener.

Mulla Krekar representerer ikke islam, han representerer sin egen forskrudde versjon av islam.

Er helt enig med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10082065

"Qureshi sier at selv om ikke alle norske lover er slik han ønsker, vil han ikke gå ut over norsk lov eller bruke vold som et politisk virkemiddel i dagens Norge.

- Jeg elsker Norge. Og jeg ville heller ikke støttet at noen privat gjennomfører dødsstraff i Norge. Man må følge lovene i landet man bor i. Men Breivik ville for eksempel fått dødsstraff i en islamsk stat."

Dette er en person som har mer kunnskap enn alle oss tilsammen, og her mener han, KOMMER du til et land respekterer du reglene

Mao. du skal ikke forvente sharia lover i et land som er ikke muslimskts som enkelte av dere mener ALLE muslimer mener det skal skje i norge

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10082065

"Qureshi sier at selv om ikke alle norske lover er slik han ønsker, vil han ikke gå ut over norsk lov eller bruke vold som et politisk virkemiddel i dagens Norge.

- Jeg elsker Norge. Og jeg ville heller ikke støttet at noen privat gjennomfører dødsstraff i Norge. Man må følge lovene i landet man bor i. Men Breivik ville for eksempel fått dødsstraff i en islamsk stat."

Dette er en person som har mer kunnskap enn alle oss tilsammen, og her mener han, KOMMER du til et land respekterer du reglene

Mao. du skal ikke forvente sharia lover i et land som er ikke muslimskts som enkelte av dere mener ALLE muslimer mener det skal skje i norge

Nederst står det "- Ønsker du en islamsk stat i Norge?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...