ferlandsen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hei! Jeg kjøpte en brukt HTPC for 1 uke siden: Kabinett: SilverStone Lascala SST-LC13 Hovedkort: ASUS P8P67 Delux (ATX) Prosessor: I7-2600K (LGA1155) RAM: 8 GB DDR3 UDIMM SDRAM (PC3-16000) Skjermkort: Gigabyte Geforce GTX 560 TI (PCIx16) Hardisk: OCZ-Vertex2 60GB SSD Blu-ray: ASUS BW-12 Synes kabinettet blir for voldsomt å ønsker å bytte til et annet, litt mindre kabinett. Det vil jo da si at jeg er nødt til også å bytte til et mATX hovedkort mest sannsynlig.Derfor lurer jeg på om det er noen som har gode anbefalinger til nytt hovedkort og kabinett. Prøver å finne et kabinett som er på størrelse med en normal hjemmekinoforsterker. Har også prøvd mange forskjellige softwaresammensetninger, men føler jeg aldri blir helt fornøyd. Alt fra linux/XBMC til WIN7/XBMC ellermediaportal. Om noen har noen gode fungerende løsninger tar jeg gjerne i mot forslag Pc'en brukes til: Streaming av video fra NAS Spotify Streaming fra nett: Netflix og TvNorge webtv. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Synes kabinettet blir for voldsomt å ønsker å bytte til et annet, litt mindre kabinett. Det vil jo da si at jeg er nødt til også å bytte til et mATX hovedkort mest sannsynlig. Det er et skudd i mørke: Er det derfor den ble solgt? Jeg har selv et Silverstone Grandia GD06B. Det er litt mindre dypt enn det du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå