b-real Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 er jo enkelt da... bare å huske å svare: "jeg tenker på hvor utrolig glad jeg er i deg, og hvor fantastisk vakre dine opal-skinnende øyne er" hver gang hun spør Det fungerer 2 ganger det derre... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Helheten er viktigst , men uten om det paa det fysiske plan saa ser jeg paa : 1. Oeynene 2. Haaret <--- viktig for meg , langt tykt boelget / kroellet haar utenom det at jeg kan veare med jenta uten at jeg foeler for aa snakke med henne , men at hun bare er der . At hun faar meg til aa le og at hun roedmer litt noen ganger naar jeg ser paa henne :smile: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 apropo håret... Pannelugg sånn rett over øyene gir meg slappis... ugh... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Urg! Denne tråden får neg til å tenke på verdens søteste dame.... ARGH! Forbuden frukt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jenter med enorme pupper er sjelden bra, hvis de er naturlie er de slappe saker. Liker heller at de da er noe mindre men mer sprettne : 8) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, hår har en del å si det å... Du kan jo nesten bestemme hva slags jente det er snakk om ved å bare se på håret hennes... Jeg syns: jo blondere jo værre (så klart fins det digge blondiner også, men jeg foretrekker mørkt hår...) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Huff eg orker ikke å tenke på vakre jenter. Personlighet er viktig hvis du ikke bare skal være sammen med henne for sex'sen skyld. Øyner, søt, liten, ekte pupper, fin hud, vakker og litt langt hår, feminint stemme osv.... det går i det uendelig. Liker så mange forskjellige egentlig men det er en som tar kaken. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mellomblonde søtsaker med brune dådyrøyne! :-) hvem faller ikke for det? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mørkebrune øyer = _<-- Smelta smiley Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg liker en god kombinasjon. God humor, fin kropp og ansikt, så må hun være intelligent. Greit å knulle ei med kun nr 2...men det blir med kun den natta.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Personlig har jeg sett SVÆRT få damer som ser ut som dette:http://www.greenstar.no/hespetre.jpg (Det var like før jeg skrev min første "LOL"-post.. huff og huff) Lenke til kommentar
Bose Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hu må være snill,ha en god personlghet,må ike være jævla pen,og mmå ikkr være sån felles-åpning Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Urg! Denne tråden får neg til å tenke på verdens søteste dame.... ARGH! Forbuden frukt ...søstra di..?? Lenke til kommentar
falut Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Søte jenter som smiler.... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva er det beste med en dame? At hun tar oppvasken før hun går om morran... des,OUT! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg vet ikke hva som kan være det beste. Synes mange damer er fine, men drømme dama må vel være en stum nymfoman. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hu må være snill,ha en god personlghet,må ike være fordømte pen,og mmå ikkr være sån felles-åpning Fredagshøl, tenker du på? Uffda... Anyhoo, den situasjonen jeg er oppi nå er ganske snodig, hun jeg er sammen med nå har NULL erfaring med noe som helst slags forhold (hun er like gammel som meg, '85), og jeg er jo ikke så garva selv at det gjør noe... Jaja, kanskje det bare er til det beste, det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Personlig har jeg sett SVÆRT få damer som ser ut som dette:http://www.greenstar.no/hespetre.jpg (Det var like før jeg skrev min første "LOL"-post.. huff og huff) Så du skrev heller en ROFL post? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Urg! Denne tråden får neg til å tenke på verdens søteste dame.... ARGH! Forbuden frukt ...søstra di..?? 1. IKKE morsomt... 2. Jævla unødvendig... 3. Lær deg folkeskikk... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg vet hvordan ho skal se ut den dagen jeg ser ho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå