merkur Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva er det beste med en dame? Hva er det en dame må ha? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 En dame skal være søt, snill, pen, intelligent, osv osv osv... man kan ikke favorisere egenskaper.. syntes jeg da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 En dame skal ha fine pupper, fin rumpe, finfin! hu må være skikklig bærte da seff Seriøst, kan ikke starte å beskrive damer, de er så forskejllige, men gode sosiale egenskaper er ikke et minus Skal du ha ei bra ei, så kan du ikke gå fullt etter utseende Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 "jenter" er bare en levende respirator for vaginan. Og det er den vi bryr os om Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o Øyer er faktisk utrolig viktig, du skal bli helt kake av å se dem i øya... Åhåhåh! *Drømmer om ei jente som gikk i klassa mi for to år side* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ZdekaR har ett poeng.. jeg faller også for rundt, søte dådyrøyne :-) *tenke på person med sånne øyne i utgave: brun* Tenker liksom på sånne øyne man kan drømme seg bort i :-) /me er håpløs romantiker Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ZdekaR har ett poeng.. jeg faller også for store dådyrøyne :-) Håper du ikke mener slike tallerkenøyener alla popout-eyes... de er ekkle, men sånne søte som dådyr er sykt fint. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Damer er jo igrunn bare et stooort stort pengesluk! :o De er som en orkan, når de drar, så har de tatt med seg både penger, bil,hus og båt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Damer er jo igrunn bare et stooort stort pengesluk! :o De er som en orkan, når de drar, så har de tatt med seg både penger, bil,hus og båt Beste er om man har særeie på alt uten at kjærringa vet det Da er det nedtur for henne... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Beste er om man har særeie på alt uten at kjærringa vet det Da er det nedtur for henne... Ja, de fleste damer er vell så dumme at de glemmer å skjekke om de har særeie på "ekteskapet" eller ikke også, før de skiller lag og stjeler med seg alt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva en dame må har er vel helt individuelt helt etter hva du (som gutt) liker. Noen liker store rumper, bryster...andre liker små Det jeg setter som "standard" er at hun må ha en god personalitet, humor og øyne du kan stirre deg for tapt i. Glad jeg har funnet ei som har disse egenskapene =) Ok, og ikke se ut som et hespe-tre da også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ok, og ikke se ut som et hespe-tre da også Personlig har jeg sett SVÆRT få damer som ser ut som dette: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ok, og ikke se ut som et hespe-tre da også Personlig har jeg sett SVÆRT få damer som ser ut som dette: http://www.greenstar.no/hespetre.jpg ...Jeg har Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og hvor mye hadde du drukket den kvelden sa du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og hvor mye hadde du drukket den kvelden sa du? ... Det er et uttrykk. At man ser ut som et hespetre. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva er best MED eller HOS? Det er en liten, ikke alt for ubetydelig forskjell der... Anyhow, har aldri hatt noe i mot litt intelligens og intellekt hos jenter - det motsatte irriterer i alle fall vettet av meg... Nok hjerneceller til å klare seg på egen hånd uten å måtte suge dem ut av øret på sin make har aldri gjort noen (make eller seg selv) noe vondt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva er det en dame må ha? Villighet.... neida, men ei dame må ikke ha den egenskapen å bestandig spørre "hva tenker du på nå?" etc. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva er det en dame må ha? Villighet.... neida, men ei dame må ikke ha den egenskapen å bestandig spørre "hva tenker du på nå?" etc. er jo enkelt da... bare å huske å svare: "jeg tenker på hvor utrolig glad jeg er i deg, og hvor fantastisk vakre dine opal-skinnende øyne er" hver gang hun spør Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 enkelt :o kvalmhetsfølelsen vil mildt sagt lamme hele ens vesen... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 "I like big butts and I cannot lie and other can't deny" Neida... syntes HalTan taler for oss alle... En ting jeg har tenkt litt på... Er pupper egentlig noe særlig? Mange dritfine damer har jo nesten ikke pupper? C. Diaz, hun beckham dama, olsen twins, (britney?), lene marlin, avril Lav...(et.eller.annet) Så tenk dere GODT om, så er ikke pupper et MUST, for mye pupper er dessuten stygt.... btw... Vanskeligere å nevne fine damer med store g0ng g0ngs enn fine damer som ikke har... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå