Gå til innhold

[Løst] Hvor kan jeg kan jeg få FIFA14 billigst til PS3?

Anbefalte innlegg

Heisan ;) Som tittelen sier så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt FIFA14 til PS3 billigst. Jeg har søkt litt på nettet, og om jeg ikke tar feil så fant jeg det billigste spillet til 400kr. Så jeg lurte derfor på om jeg kunne fått det billigere samt få tips til noen sider der de selger billigere spill. På forhånd sier jeg takk til alle tips osv ;)

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan ;) Som tittelen sier så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt FIFA14 til PS3 billigst. Jeg har søkt litt på nettet, og om jeg ikke tar feil så fant jeg det billigste spillet til 400kr. Så jeg lurte derfor på om jeg kunne fått det billigere samt få tips til noen sider der de selger billigere spill. På forhånd sier jeg takk til alle tips osv ;)

Det er absolutt ikke verd å kjøpe Fifa 14, da er det bedre å bruke pengene som toalettpapir

Lenke til kommentar

Lag deg en amerikansk psn konto der koster alle nye spill 60$ som er ca 360kr :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...