medlem-318254 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Utifra det jeg vet, så er det på en måte det samme som å røyke, bare at dette gjør deg høy, slags form for illusjon. Men lurer på hvorfor det er så viktig for noen amerikanere å få det legalisert. Hvorfor er dette bra? Hva er fordelen? Bare lurer litt på hva deres synspunkter er om denne saken. Ellers håper jeg å høre hva dere syns. Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 5. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2013 Spørsmålet er feil stilt, som så mange andre i legaliseringsdebattene. Det naturlige spørsmålet er åpenbart "hvorfor er det så viktig å forby"? 11 Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Spørsmålet er feil stilt, som så mange andre i legaliseringsdebattene. Det naturlige spørsmålet er åpenbart "hvorfor er det så viktig å forby"? Skjønner litt hva du sier. Jeg bare lurer litt på hva det kan hjelpe om det hele tatt blir lovlig? Tenker sånn sett på avhengighet etc. Men skjønner litt av problemstillingen med å forby ting. Endret 5. november 2013 av ZeroX3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er skrevet en del innlegg om det temaet på forumet før... Lenke til kommentar
nesnes111 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Utifra det jeg vet, så er det på en måte det samme som å røyke, bare at dette gjør deg høy, slags form for illusjon. Men lurer på hvorfor det er så viktig for noen amerikanere å få det legalisert. Hvorfor er dette bra? Hva er fordelen? Bare lurer litt på hva deres synspunkter er om denne saken. Ellers håper jeg å høre hva dere syns. Det er ikke bare i Amerika. Lysten på frihet sprer seg over Europa også. Synes jeg leste at det nylig ble drøftet for legalisering i et europeisk land, men husker ikke hvilket. Endret 5. november 2013 av nesnes111 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 De sier jo at det er god medisin mot det ene og det andre, men jeg kjøper ikke helt den forklaringen. Jeg tror de vil ha det legalisert slik at de kan røyke seg stein Lenke til kommentar
nesnes111 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 De sier jo at det er god medisin mot det ene og det andre, men jeg kjøper ikke helt den forklaringen. Jeg tror de vil ha det legalisert slik at de kan røyke seg stein Ikke det at det er noe galt med å røyke seg stein. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ikke det at det er noe galt med å røyke seg stein. Jeg sier ikke at det er galt, men for mange så går livet i grus sakte men sikkert fra den dagen de begynte. Folk dropper ut av skole og jobb fordi de heller vil sitte hjemme å røyke hasj og spise pizza. Hasj kan skape store problemer for mange 1 Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Jeg sier ikke at det er galt, men for mange så går livet i grus sakte men sikkert fra den dagen de begynte. Folk dropper ut av skole og jobb fordi de heller vil sitte hjemme å røyke hasj og spise pizza. Hasj kan skape store problemer for mange Det er det jeg tror også, derfor jeg tenker mer ulempe enn fordeler. 2 Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Det er skrevet en del innlegg om det temaet på forumet før... Det viste jeg ikke, takk Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det viste jeg ikke, takk Den tråden der ville jeg tatt med en klype salt om jeg var deg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Den tråden der ville jeg tatt med en klype salt om jeg var deg Fordi folk er uenig med deg? At det er mulig... Det står i alle fall vesentlig mer fornuftig der enn du har klart å lire av deg i denne tråden så langt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Utifra det jeg vet, så er det på en måte det samme som å røyke, bare at dette gjør deg høy, slags form for illusjon. Men lurer på hvorfor det er så viktig for noen amerikanere å få det legalisert. Hvorfor er dette bra? Hva er fordelen? Bare lurer litt på hva deres synspunkter er om denne saken. Ellers håper jeg å høre hva dere syns. De begynte med legalisering i California fordi California holdt på å gå konkurs. Legaliseringen ville gi masse nye skatteinntekter. Det er det jeg har lest. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fordi folk er uenig med deg? At det er mulig... Det står i alle fall vesentlig mer fornuftig der enn du har klart å lire av deg i denne tråden så langt Ikke vær sånn da. Det var bare ment som et godt råd til TS Lenke til kommentar
nesnes111 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Jeg sier ikke at det er galt, men for mange så går livet i grus sakte men sikkert fra den dagen de begynte. Folk dropper ut av skole og jobb fordi de heller vil sitte hjemme å røyke hasj og spise pizza. Hasj kan skape store problemer for mange Samme som alkohol og tipping, altså Alt med måte. Endret 5. november 2013 av nesnes111 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 I Amerika så bruker de vell argumentet med at marihuana kan brukes til medisin. Det skal vist være en fantastisk medisin Dermed så mener alle at de som trenger medisinen skal få den samt at det skal bli lettere tilgang. Aner ikke om jeg har rett, men jeg tror det Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 I Amerika så bruker de vell argumentet med at marihuana kan brukes til medisin. Det skal vist være en fantastisk medisin Dermed så mener alle at de som trenger medisinen skal få den samt at det skal bli lettere tilgang. Aner ikke om jeg har rett, men jeg tror det Har på følelsen av at den retten kommer til å bli litt misbrukt Men men.. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har jeg også i og grunnen De fleste skriker vell at de som har sterke smerter eller sykdommer må få behandling via marihuana, men inne i hodet så tenker de vell at de skal røyke det i helgene 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 men inne i hodet så tenker de vell at de skal røyke det i helgene De er vel syke i helgene også? Trygdesvindler kalles det, hvis ikke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) I USA er hasjrøyking enda vanligere enn i Norge. Det er nok av ungdom der som ser på det å røyke en bønne som den naturligste sak av verden, men steiler når det er snakk om å drikke alkohol før de er gamle nok. Svært mange helt alminnelige amerikanere har brukt eller bruker marihuana, og det er naturlig at de begynner å stille spørsmål ved hvorvidt det er naturlig at de skal kriminaliseres for noe sånt. Endret 5. november 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå