Arodem Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Utgiverhuset jobber stadig med å knipe vekk årsakene til økenavnet.EA: – Å bli kåret til verste selskap var en vekker Lenke til kommentar
Populært innlegg kloningen Skrevet 5. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2013 Et godt steg i riktig retning er å ikke være arrogante krek som kun er ute etter forbrukerene sine penger og absolutt ikke noe annet. 14 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Et godt steg i riktig retning er å ikke være arrogante krek som kun er ute etter forbrukerene sine penger og absolutt ikke noe annet. og helst behandle sine ansatte bedre. "kanskje du får fri på søndag om du har oppført deg fint" HERRE! 4 Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Og ta vekk de jævla mikrotransaksjonene deres også, Stakkard Dead space 3 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg vet om flere ting som irriterer meg, eksempler er mikrotransaksjoner og DLC, og ikke bare det, de er jo ekstremt dyre også, kunne man kjøpt det på "det åpne markedet" istedet for til ekstrem overpris, så kunne det vært lettere å svelge. Always Online er også en klassiker. AtW 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg w0nderCHiN Skrevet 5. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2013 Denne saken er helt latterlig! EA fortjener faktisk kudos for atde ikke bare avfeier dette med tanke på kilden, og hvordan kåringen er gjort. Hvis man faktisk anser EA som et verre selskap enn f.eks Bank of America, som blir nevnt i artikkelen, som har drevet med regelrett svindel, så burde man sette seg ned og vurdere sine egne standpunkter... 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 EA er kansje en av de verste innen spill selkap, men ikke i verden over alle selkaper. alle som syns EA er det verste i verden burde få åpnet øynene sine. 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fjern DRM, sett ned prisen, drit i DLC til 15? for en mikroskopisk utvidelse, dropp always online, høyr på kundane som klager på spel (ligger latterlige historier på nettet om folk som har blitt nærmast mishandla av kundeservice). Og for guds skyld, støtt utviklarane skikkelig, og gi midlar til å lage skikkelige spel! Kanskje, berre kanskje, går det bedre for dei då. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 i tillegg til det andre har nevnt over meg... Gi utviklere TID til å lage spill ferdig slik at slippdatoen er den dagen spillet er ferdig. Et godt spill selger uansett. Et spill som strengt tatt er i beta- stadie på releasedagen skremmer vekk mange potensielle kunder for neste spill (Hei, Battlefield) 4 Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 http://www.gamersparadise.no/artikler/ea-kutter-samarbeidet-med-battlefield-miljoer/153578 Sier ikke dette noe, da vet ikke jeg.. 5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Blir alltid litt imponert (på en trist måte) når EA gang på gang sier at spillerne er viktigst, og nå skal de virkelig skjerpe seg. Hvor mange ganger skal de få love at NÅ blir tingene annerledes, uten at ting faktisk blir annerledes? Nei, EA. Det har gått for lang tid, for mange idiotiske avgjørelser til at jeg noen gang kommer til å få tilbake tillit. Det er ikke "ååh, de lager spill du ikke liker" som gjør det, men de latterlig mange bestemmelsene tatt av EA og utviklerstudioer de eier. 2 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Og de kan bare vær den verste for min del! De har jo ødelagt c&c serien, bare ta c&c 4 som et eksempel. Og nu har de gjort det med c&c Generals hvor de ikke hørte på spillerne og nu kasta de et nesten ferdig spill som de egentlig kunne tatt og forandra litt på Nei EA kan reis tel mars for min del! 1 Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Personlig synes jeg det virker som det er mye hippieholdninger rundt om i spillmiljøet. Er enig at EA kan bli mye bedre på flere ting, men de har da jaggu meg endret seg mye også. Virker videre som om folk glemmer at dette er et selskap som skal tjene penger, så ja det er klart at de prøver seg på ulike måter å få tak i forbrukerens penger. Hvis ingen hadde brukt penger på mikrotransaksjoner, ville de ikke implemenert det i spill. Personlig kan jeg ikke huske å ha hatt et eneste problem med EA i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Personlig synes jeg det virker som det er mye hippieholdninger rundt om i spillmiljøet. Er enig at EA kan bli mye bedre på flere ting, men de har da jaggu meg endret seg mye også. Virker videre som om folk glemmer at dette er et selskap som skal tjene penger, så ja det er klart at de prøver seg på ulike måter å få tak i forbrukerens penger. Hvis ingen hadde brukt penger på mikrotransaksjoner, ville de ikke implemenert det i spill. Personlig kan jeg ikke huske å ha hatt et eneste problem med EA i det hele tatt. Hippieholdninger faktisk, min kapitalistiske holdning er at om de vil selge ett luksusprodukt til meg, så får de verdsette meg som kunde, jeg klarer meg uten, det er opp til de å gi meg ett godt produkt. AtW 6 Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg regner med SEGA kom etterfulgt blant EA? 2 selskap som må skjerpe seg, fjern DLC og transactions. Kanskje om DLC er stort og i mindre doser, mer free content please. Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Personlig synes jeg det virker som det er mye hippieholdninger rundt om i spillmiljøet. Er enig at EA kan bli mye bedre på flere ting, men de har da jaggu meg endret seg mye også. Virker videre som om folk glemmer at dette er et selskap som skal tjene penger, så ja det er klart at de prøver seg på ulike måter å få tak i forbrukerens penger. Hvis ingen hadde brukt penger på mikrotransaksjoner, ville de ikke implemenert det i spill. Personlig kan jeg ikke huske å ha hatt et eneste problem med EA i det hele tatt. hippieholdning er vel litt feil. Ja EA er ikke verste selskapet i verden. Men dæven og de har mishandlet brukerne sine. Jeg har hatt sånn middels med EA og gjøre, og det jeg har fått sett og føle på er veldig dårlig. Sist jeg hadde noe med EA å gjøre så hadde jeg kjøpt Ghost Recon: Blablabla. Dette spillet har aldri virket coop. Noe som var min hovedgrunn til å kjøpe spillet. Merk deg at jeg spiller på PC. Plattformen som EA sparker hardest i ballen hver gang. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nevner bare SimCity (2013) og ett forferdelig rusha Battlefield 4, som helt tydelig ble rushet kun for å komme Call of Duty i front... 2 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 En vekker??? Ha ha ha! Så lenge kidsa kjøper det de gir ut er det klekkelig likegyldig hva folk mener om selskapet. EA kan brenne et visst sted. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 EA lærer aldri og har aldri ønsket å lære. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Verdens verste selskap er de ikke, men at de er en av de verre spillselskapene føler jeg meg nokså trygg på. De har lovet bot og bedring i over ti år, så jeg tror ikke på dem et sekund. Etter bomkjøpet med SimCity, så er det full boicott fra min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå