MR_T Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er denne bra "Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB" http://www.computercity.dk 1300 danske, ( jobber i kjøben så butikken ligger på tur hjem ) har et gammelt skjermkort på pc'n dårlig treigt, pc'n er en p3 700 kort sagt, er skjermkortet bra eller burde jeg holde meg lang borte? og er det noe vits i å kjøpe det til en p3 700 ps trenger svar før 1600 da slutter jeg å stikker. MR_T Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis de har fireblade utgaven, gå da heller for den. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Thanks for answering. i am not sure if they got fireblade, but i wil check. MR_T Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Velg problemfrie skjermkortfabrikat -- Hercules. Litt dyrere, Bedre kjøling, dårligere til clocking. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 128MB Pro versjonen er mye bedre, men heller ikke så mye dyrere. Uansett hva du går for, du vil aldri kunne dra nytte av det skjermkortet med den CPU'en du har. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Herregud, les nå hva fyren har da. Dere anbefaler bedre og dyrere, han sitter jo på en p3 700MHz! :o Du vil nok ikke få konge 3d-ytelse bare ved å oppgradere skjermkortet, nei, oppgrader heller maskina di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå