Niklasp Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Investerer millionbeløp i et sosialt nettverk for tenåringer.Justin Bieber står bak ny Facebook-konkurrent Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette kan jo ikke bli annet enn bra. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Her er en løsning for nettmobbing, slå av pcen/mobiel/nettbrettet 2 Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Lykke til sier jeg bare! Har en stygg anelse om at 4chan folket blir til å angripe denne siden noe ekstremt når den lanseres... Lenke til kommentar
Gohei Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skulle ønske det kom egne sosiale nettverk for folk som bare poster utslitte visdomsord smurt utover bilder av solnedganger og pusekatter, og for husmødre som spiller candy crush saga o.l. 5 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skulle ønske det kom egne sosiale nettverk for folk som bare poster utslitte visdomsord smurt utover bilder av solnedganger og pusekatter, og for husmødre som spiller candy crush saga o.l. Jeg skulle også ønske det, så slipper jeg alle oppdateringene og bildene om "vært å trent", "dagens middag", "på vors med ***, *** , ***", "ha det norge" osv osv osv Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ikke minst en plass hvor de kunne sende så mye invites å spam som de måtte ønske. En plass med reklamer på hovedskjem som absolutt ikke kan sammenlignes med personen som får den. Hmm. Kanskje jeg går over til G+ å lar facebook ligge i sin egen avføring.. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Meen, sånn egentlig så er jeg glad i Facebook . Er blitt god på å fjerne "venner" etterhvert, og har i skrivende stund 7 stykker. It's nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg