Joachim_F Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tidlig utgave blir tilgjengelig i dag.Titan Quest-oppfølgeren Grim Dawn nærmer seg lansering Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Håper dette blir like bra som Titan Quest var! Tar Titan Quest foran Diablo any day. Liker settingen mye bedre, så får vi se om Grim Dawn blir like bra, selv om stemingen her kanskje er litt mer lik Diablo (?) Endret 5. november 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Ungeolsen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Støttet dette på kickstarter, fikk key osv da. Blir spennende Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Titan Quest var så sykt bra, mekanisk. Storytelling var diablo 2 mye bedre til. Blir spennende å se om de kan få til noe som er enda bedre. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Støttet på KS, men ikke for early access. Angrer nå. Spent på tidlige tilbakemeldinger. (Ikke at jeg har tid uansett. Har havnet i et sort hull kalt Kerbal Space Program...) 1 Lenke til kommentar
zen master Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Elsket titan quest og har hatt alpha tilgang til detta. Er stort sett en skuffelse Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gi meg heller Sacred 3. <3 Lenke til kommentar
Diehl Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg kjøpte det akkurat på Steam. Starten er som alle andre andre generiske actionrollespill. Du trasker rundt i en skog blant forfalne bygninger og velter zombier over ende i noe som virker som en evighet. Søvndyssende.. Håper virkelig det tar seg opp, men jeg har ikke noe energi til å finne det ut akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå