NuDimon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg bruker nyeste versjon av Chrome (Version 30.0.1599.101 m) og Windows 7 Pro 64 bit. Jeg har whitelistet siden men får ikke lest artikler fordi AdBlocker sjekken deres ber meg om å whiteliste domenet på nytt. 1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hei Ser du annonser på siden vår etter at du har hvitelistet oss? Bruker du eventuelle andre tillegg som kan blokkere annonser? Vi sjekker ikke spesifikt etter AdBlock, men om annonsene blir vist eller ikke. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Så det kan være en annonse tilbyder jeg har blokkert spesifikt på en annen nettside som forårsaker det? Det ser i alle fall ut til å fungere for meg nå. Det er mindre annonser på siden enn jeg hadde forventet så lurer på om det er enkelte ting som fremdeles ikke vises. Oppdatering: Virker som om jeg må skru adblock på og så av igjen for at siden skal fungere en liten stund. Litt mer bry enn hva det er verdt. Endret 5. november 2013 av NuDimon 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja, da er det bedre og finne andre sider å besøke. 5 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei Opplever du fremdeles dette problemet? Det kan bli forårsaket av mange forskjellige plugins, så lenge en eller flere annonser blokkeres. For eksempel kan det være at du blokkerer én annonse som dukker opp på en sidevisning, men ikke på den neste. Derfor kan det virke som det er litt av og på. Av og til hender det at du må restarte nettleseren før AdBlock aktiveres/deaktiveres skikkelig. Lenke til kommentar
kjelle38 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Vil bare meddele at jeg har akkurat samme problemet. Har whitelistet hele www.hardware.no-domenet, men likevel får jeg ikke sett artiklene MED reklame... Vurderer sterkt andre publikasjoner! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Vil bare meddele at jeg har akkurat samme problemet. Har whitelistet hele www.hardware.no-domenet, men likevel får jeg ikke sett artiklene MED reklame... Vurderer sterkt andre publikasjoner! Har du noen andre plugins installert, og ser du annonser overhodet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Dette er bare SVAKT, tek. Bli godkjent som non invasive advertiser/site av Af Block Plus, så vil ikke annonsene her bli blokkert som standard. Det er den ENESTE riktige måten å gjøre dette på. 6 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har Windows 7 x64 og nyeste Firefox, ingen ad-blocker. Kommer ikke inn på noen artikler - kommer dog inn med IE, men ser fortsatt ingen annonser. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Sitter du på et nettverk hvor ting blokkerres av en brannmur? Det kan være at annonsenettverket vårt blir blokkert i brannmuren. Har du andre plugins installert i Firefox? Det kan være at noen av disse blokkerer annonser. Eksempler på slike er Ghostery, DoNotTrack og Disconnect, Sjekk innstillingene her hvis du har noen av dem. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Avast, McAfee, Exif Viewer og Norsk bokmål ordliste som de eneste plugins. Telenor modem med standard innstillinger. EDIT: Rettelse, IE viser reklame. EDIT2: Avast trigger systemet deres, med denne avskrudd får jeg lest artikkelen, fortsatt uten reklame. EDIT3: Avast deaktivering ga visst ingen forskjell, sidens blokkering kom etter et par sekunder. EDIT4: Uansett om Avast er på eller av ser jeg nå reklamen et øyeblikk før siden blir blokkert. Endret 22. november 2013 av Cilleron Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hopper glatt til diskusjon.no ettersom jeg har gitt opp hardware.no. Ikke værre enn som så, men irriterende. 2 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 EDIT4: Uansett om Avast er på eller av ser jeg nå reklamen et øyeblikk før siden blir blokkert. Takk for informasjonen. Ser du reklamen som ligger på toppen av nettsiden, eller ser du bare noen av de andre formatene? Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bare trykk refresh (vanligvis f5 som snarvei på tastaturet) og escape, så omgår du adblock-blokkeren. 2 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Takk for informasjonen. Ser du reklamen som ligger på toppen av nettsiden, eller ser du bare noen av de andre formatene? Ser alle reklamer... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hopper glatt til diskusjon.no ettersom jeg har gitt opp hardware.no. Ikke værre enn som så, men irriterende. Er bare å bruke det tillegget jeg har....den blokkerer all reklame, men "sier fra" til nettsiden at reklamen er vist. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fremdeles en smule agressiv.... http://puu.sh/5BEEG.jpg Dette er Internet Explorer i no-addons mode, som sett av meldingen nederst... Kan lese en artikkel ca. en gang i skuddåret, før den begynner å klage på adblocker jeg ikke har installert eller aktivert. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Arakini, er du hjemme akkurat nå? Hvis ikke, kan ditt tilfelle ad-serveren bli blokkert av brannmur der du er. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hmm, ja, er ikke hjemme. Fjernstyrte hjem, og der fungerer det fint. Er vel ikke noe å gjøre med da =) Får vente til jeg kommer hjem med å lese gamer Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) No-Script + en anti-adblock-killer = Null reklame. Seriøst, Tek, når det er lettere å være "ulydig" enn "lovlig" for å lese artiklene deres er noe riv ruskende galt - med dere. Endret 5. desember 2013 av Nomen Nescio 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå