Joachim_F Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Car Mechanic Simulator 2014 gir deg muligheten.Lyst til å prøve deg som bilmekaniker? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 For meg som er totalt ute av stand til å skru på bil hadde det vært kult å kunne legge inn min egen bilmodell og simulert bytte av startmotor, lambdasonde, bremser osv slik at jeg kunne forsøkt meg på skranglekassa med en viss forståelse av hva jeg skal gjøre. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette ser ut som det kunne vært garasjedelen av Street Rod 3. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Jeg hater å skru på bil og endelig er det kommet noe verre. Endelig kan jeg bruke tiden min fremfor pcen min til å skru! Edit: Hvis det blir en omfattende simulator, kan det sikkert være en ganske ok læreplattform. Men google og youtube er vell minst like bra? Endret 5. november 2013 av ESPP Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hah. dette kan jo være genialt for alle som kanskje ikke er noe inne i å skru på bilen. Skal man skifte en del så kan man fly igjennom spillet før man eventuelt gjør det i garasjen etterpå. Men er vel noen ting man ikke lærer. Som f.eks hvis skruer har rusta fast og WD40'en ikke holder. Eller hvis skruer knekker/ryker og man må få den ut på en måte. Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser ut som en oppdatert versjon av Gearhead Garage. Håper de lar deg mekke opp julenissens slede 2 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Holder ikke WD40'en så kapitulerer jeg. Den og gaffateipen har vært mine kjæreste venner ved noen anledninger. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette ser genialt ut. Håper det går an å kjøre bilene etterhvert. Er fan av spill som Gearheads garage, Monster garage og Street Legal Redline. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Dette ser genialt ut. Håper det går an å kjøre bilene etterhvert. Er fan av spill som Gearheads garage, Monster garage og Street Legal Redline. Ifølge denne videoen kan man testkjøre bilene: http://www.youtube.com/watch?v=nINy2dMpehM Endret 5. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Surgeon Simulator - men for biler istedet. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 gearhead garage spillet som lærte meg om innmaten ^^ Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hadde vært digg om ting var like enkelt på jobben min. Mekaniker. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tsk, tsk, ingen krysstramming av hjulboltene, og så sier ikke spillet fra? :-) 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Flere som tenker tilbake på Bygg biler med Mulle Mekk? Endret 5. november 2013 av Kontorstol 4 Lenke til kommentar
evenlk95 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 desverre er det ikke så enklet som det ser ut på denne simulatoren. dette kommer fra en bilmekaniker under utdanning men kan jo være greit for å lære seg det grunnleggende Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det var ihvertfall (for meg) et nyskapende konsept selv om dere andre har spilt andre spill som gjør det samme. Men spørsmålet er hvor mange bilmodeller får man der, og er de bundet opp mot biler fra virkeligheten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Noe i samme gate som spillet Automation kanskje ? (Selv om sistnevnte ikke er lansert enda) Endret 5. november 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvis man kan bestille detaljerte, spesifikke modeller som f. eks. Audi B7 Avant, o.l. som DLC så er det interessant. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fikk assosiasjoner til street legal racing redline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå