Bushnell Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg skulle hatt et nytt hk til pcen min, siden jeg tror det andre er ødelagt.. kan lese hva som er feil her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...00abc62dd984e27 .. på hket skal jeg har 6 disker, 1 brenner og en dvd, men har ide kontroller så raid på hket er ikke nødvendig. det jeg har nå som er litt monga er asus a7n8x deluxe, vil ikke ha det igjen. så abit nf7 er vel et bra valg? eller er det noen som ahr god erfaring med kv7 ? det som hadde kt 600 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har du planer om å overklokke burde du absolutt gå for et nforce2-kort. NF7(-S) anbefales på det varmeste. Skal du ikke overklokke er riktignok A7N8X dx hakket bedre, etter min mening (har begge). Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvis kortet faktisk er ødelagt kan du vel ikke akkurat skylde på Asus... mitt funker hvertfall flunkent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå