emero Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fikk beskjed på Akam at jeg må avinstallere adblocker, og dermed ikke bare godta reklame fra tek.no men også alle andre sider, som youtube mm. Dermed vil jeg med dette si at jeg aldri mer kommer til å støtte Akam eller andre sider i Tek.no nettverket. So long and thanks for all the fish! 1 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hei En liten presisering: Du er ikke nødt å skru av AdBlock for hele internett. Det er en hvitelistingsfunksjon i AdBlock som lar deg skru den av kun på Akam. Her kan du se hvordan du gjør det: Endret 5. november 2013 av SiR0 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dermed vil jeg med dette si at jeg aldri mer kommer til å støtte Akam eller andre sider i Tek.no nettverket. Om du har brukt adblock, har du ikke støttet dem en dritt, men heller snyltet båndbredde. De kommer neppe til å savne deg. 1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Om du har brukt adblock, har du ikke støttet dem en dritt, men heller snyltet båndbredde. De kommer neppe til å savne deg. Brukeren har vært her siden 2002, og jeg tipper det allikvel har blitt noe annonsefortjeneste basert på det. Nettverket var kanskje også noe mindre kommersielt på den tiden. Det er en fair greie om brukere ikke deler ønsket om å ta plattformen fra noe hobbybasert til noe kommersielt. 4 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er bare å ha adblock på. Skulle du finne ein artikkel som er verdt å lese tar du f5 + esc eit par ganger. Ja det går med litt meir båndbredde, men pytt sann, du slepp i alleflal reklame. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå