fugl-lie Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nok en toppmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hei, Fugl-lie. Flott positur, perfekt skarphet, naturlige farger, svært fint lys og en praktfull bakgrunn, - dette er et toppmeisportrett av høyeste kvalitet, og svært severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Herlig skarp og detaljert liten tass. Flott med diagonal pinne. Men jeg heller litt malurt i begeret grunnet hjørneutgang som ikke er bra for hverken perspektiv eller bildets spenning. Her ville jeg kutta i høyrekanten slik at pinnen går rent ut på høyre kant . Dermed får du optimal spenning med i inngang nedre langside og utgang høyre kortside. Perspektiv og spenning i bildet er noe som malerne er svært bevisst på, men som amatørfotografer glemmer - eller rett og slett ikke er klar over. Derfor tillater jeg meg å nevne det. Roar Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Takk for kommentarer begge to, og Roar; Tar det ikke som malurt - tanken slo meg ikke. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg