Gutt 19 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg er i en dårlig "sirkel". Veldig dårlig... Litt om meg: Jeg er en snill gutt, med masse energi. Smiler alltid og tar meg godt ut. Har bra stil, går alltid med skjorter og er opptatt av utsende mitt. Har aldri hatt noe problem på damefronten. Så til problemet mitt. Jeg hadde en kjæreste i 3 år. Alt var perfekt og jeg var lykkelig. Helt til jeg og hun dro på en fest en helg. vi var på hvert vårt forspill, så hun kom på denne festen litt tidligere enn meg. Da jeg kom ditt lette jeg etter hun, men fant hun aldri. Helt til ei venninne kom bort å sa hvor hun var. Hun var å hadde sex med en random dude og jeg gikk selvfølgelig inn å se dette. Hun var veldig full, men ser ikke på det som noen unnskyldning. Jeg tok hun med hjem, og lot hun sove i sengen min (jeg sov på sofaen). Dagen etter gjorde jeg det slutt, fordi utroskap takler jeg ikke. Etter dette så prøvde jeg å "ligge meg over hun" ,kan fint innrømme at jeg lå rundt etter dette og trodde det kom til å hjelpe, men det gjorde det ikke. Det hjelper virkelig ikke. Men etter den perioden (på 3-4 måneder) så var jeg villig til å prøve å finne meg ei ordentlig jente, som jeg kan være lykkelig med. Men det var ikke bare å knipse med fingrene. Jeg har fler tusen følgere på instagram og får masse oppmerksomhet derfra. samt snapchat osv. Så er alltid noen jenter som skriver til meg og prøver seg. Det er det jeg tror mye av problemet ligger. Fordi jeg får en del oppmerksomhet, så tror alle jenter jeg er en player og ligger rundt. Jeg har holdt på med 4 jenter siden eksen min. (som da er over 2 år siden det ble slutt med) men alle disse 4 jentene har brukt meg. Det eneste de har hatt lyst til er å ha sex. De sier de vil mer, gir meg falske forhåpninger og lignende, for også gi faen i meg. Alt de ville ha er sexen. Så problemet mitt er at hver eneste gang jeg vil noe mer. Åpner meg for ei jente jeg liker og lignende, så dumper de meg. De sier de vil mer helt til vi har sex, og etter det gir de faen. 2 av jentene fikk seg faktisk kjæreste rett etterpå. Er heller ikke sånn at sexen er dårlig, for har mer erfaring en veldig mange der ute. så akkurat der vet jeg hva jeg gjør. MEN etter disse jentene dumper meg, så etter en liten tid så "angrer de" og vil prøve igjen osv. (noe jeg sier neitakk til) Jeg tror jeg holder på med ei jente nå. Og hun er virkelig ei fantastisk jente og jeg hadde ikke hatt noe i mot å blitt sammen med hun hvis følelsene er riktige.Men er veldig redd for at det samme skal skje igjen. At så fort jeg slipper noen inn, så blir jeg dumpet. Men jeg er også litt usikker på dette, fordi det er ei annen jente i bildet. Og hun er virkelig herlig, men det har bare vært sånn små flørting. og vet ikke hva hun vil heller. Jeg vil ikke akkurat gå inn i et forhold mens jeg enda "liker" eller er interessert i ei annen jente. det blir feil. Etter alt dette så sliter jeg veldig med å stole på jenter,. Vil gjerne høres deres meninger, som ser det fra et annen synspunkt enn fra mine øyne. MvhOppgitt gutt 19 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Prøvde du å prate med eksen din i tiden da det ble slutt? Vet du hvorfor hun gjorde det hun gjorde? Kanskje ting ikke var så perfekt som du trodde? Det ser nesten slik ut. Jeg var selv i lignende situasjon som deg, bare at jeg var sammen med en fyr (duh ). Vi hadde vært sammen i litt over et år og han ville ha pause - så ok, ikke heeeelt det samme. Jeg reagerte litt på at han endret frisyre og klesstil, men han argumenterte med at han ville ha pause for å gå ut litt med kamerater etc. Egentlig syntes jeg at det var rart i seg selv... Jeg var 19 på den tiden. Noen uker gikk og jeg så ham ikke. På nyttårsaften havnet jeg på nachspiel med bestevenninna mi hos noen kamerater av eksen og lurte på hvor han var. Slik jeg forsto det, så hadde vi bare en pause før vi ble sammen igjen... Hva visste vel jeg? Fikk som svar at han var med den nye damen sin... Var vel ikke helt edru, men husker jeg ble helt klar i hodet da og skikkelig sinna. Hele resten av natten var jeg skikkelig sur. Tidlig neste morgen dro jeg hjem til ham der han bodde hos moren sin og stefaren sin. Jeg gikk inn på et rom han hadde under verandaen på huset og det var åpent. Der inne lå de to nakne sammen. Jeg begynte å kjefte ham opp, men tilslutt endte jeg med å spise frokost med dem. Det tok lang tid før jeg klarte å stole på noen av motsatt kjønn. Senere viste det seg at han ville gjøre det slutt for å prøve å ligge med andre... Han hadde også tenkt å bli sammen med meg igjen og han angret på handlingene sine selv årevis etterpå. Du nevner to jenter - er det en av dem du er skikkelig forelsket i? Lar du redselen for å bli dumpet ta overhånd? Ikke alle er som de du rotet deg borti etter at det ble slutt med kjæresten. Du burde kanskje finne ut hva du vil før du involverer deg nærmere med en av dem. Jeg vil anbefale deg å ta en sjanse. Kjærligheten handler om å ta sjanser. Det er skummelt og man har alltid muligheten for å bli såret. Man gir noen hjertet sitt og det er ekstra skummelt når man har dårlig erfaring fra før. Noen ganger er det rett og da vet man det, men selv da er det skummelt. Problemet ditt ser ut til å være at du sliter med å stole på jenter, men løsningen er at du bare må ta en sjanse og at ikke alle er som eksen din. Jeg vet det er lett å si, men kjærlighet handler om å ta sjanser og å stole på en annen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Gi faen i jenter. Foreslår denne approachen: http://www.youtube.com/watch?v=0iyeUcFKRv4 Endret 5. november 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 NikolaiH, den 05 Nov 2013 - 11:45, sa: Gi faen i jenter. Foreslår denne approachen: http://www.youtube.com/watch?v=0iyeUcFKRv4 Peace! Lenke til kommentar
Gutt 19 Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Prøvde du å prate med eksen din i tiden da det ble slutt? Vet du hvorfor hun gjorde det hun gjorde? Kanskje ting ikke var så perfekt som du trodde? Det ser nesten slik ut. Jeg var selv i lignende situasjon som deg, bare at jeg var sammen med en fyr (duh ). Vi hadde vært sammen i litt over et år og han ville ha pause - så ok, ikke heeeelt det samme. Jeg reagerte litt på at han endret frisyre og klesstil, men han argumenterte med at han ville ha pause for å gå ut litt med kamerater etc. Egentlig syntes jeg at det var rart i seg selv... Jeg var 19 på den tiden. Noen uker gikk og jeg så ham ikke. På nyttårsaften havnet jeg på nachspiel med bestevenninna mi hos noen kamerater av eksen og lurte på hvor han var. Slik jeg forsto det, så hadde vi bare en pause før vi ble sammen igjen... Hva visste vel jeg? Fikk som svar at han var med den nye damen sin... Var vel ikke helt edru, men husker jeg ble helt klar i hodet da og skikkelig sinna. Hele resten av natten var jeg skikkelig sur. Tidlig neste morgen dro jeg hjem til ham der han bodde hos moren sin og stefaren sin. Jeg gikk inn på et rom han hadde under verandaen på huset og det var åpent. Der inne lå de to nakne sammen. Jeg begynte å kjefte ham opp, men tilslutt endte jeg med å spise frokost med dem. Det tok lang tid før jeg klarte å stole på noen av motsatt kjønn. Senere viste det seg at han ville gjøre det slutt for å prøve å ligge med andre... Han hadde også tenkt å bli sammen med meg igjen og han angret på handlingene sine selv årevis etterpå. Du nevner to jenter - er det en av dem du er skikkelig forelsket i? Lar du redselen for å bli dumpet ta overhånd? Ikke alle er som de du rotet deg borti etter at det ble slutt med kjæresten. Du burde kanskje finne ut hva du vil før du involverer deg nærmere med en av dem. Jeg vil anbefale deg å ta en sjanse. Kjærligheten handler om å ta sjanser. Det er skummelt og man har alltid muligheten for å bli såret. Man gir noen hjertet sitt og det er ekstra skummelt når man har dårlig erfaring fra før. Noen ganger er det rett og da vet man det, men selv da er det skummelt. Problemet ditt ser ut til å være at du sliter med å stole på jenter, men løsningen er at du bare må ta en sjanse og at ikke alle er som eksen din. Jeg vet det er lett å si, men kjærlighet handler om å ta sjanser og å stole på en annen. Er ikke forelsket i noen av jentene, for jeg sliter med å slippe de "inn". Og vet heller ikke om jeg tørr å forelske meg. for de gangene jeg har vært forelsket etter eksen min, så har jeg blitt lurt trill rundt. Vet det handler om å å ta sjanser og lignende, men er ikke alltid "bare bare". Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser den. Det er skummelt. Det er veldig skummelt. Det handler om å stole på noen med hjertet sitt og følelsene sine og når man har opplevd å bli såret før, så blir det desto verre. Kanskje det hjelper om du prøver å drite i slikt en stund? Det sies jo at sånt dukker opp når man minst venter det og når man ikke leter. For å bli forelsket, så må du nok slippe folk inn og la dem bli bedre kjent med deg. Du må senke skjoldet rett og slett! Men jeg forstår godt at det ikke er bare bare. Brent barn skyr ilden sies det og det er jo ikke uten grunn at man sier det eller at man gjør det. Dessverre er det slik at dersom man vil ha et forhold som skal være bra, så må man utsette seg selv for risikoen til å bli såret. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 For å bli forelsket, så må du nok slippe folk inn og la dem bli bedre kjent med deg. Du må senke skjoldet rett og slett! Men jeg forstår godt at det ikke er bare bare. Brent barn skyr ilden sies det og det er jo ikke uten grunn at man sier det eller at man gjør det. Dessverre er det slik at dersom man vil ha et forhold som skal være bra, så må man utsette seg selv for risikoen til å bli såret. Han sier jo at hver gang han prøver å slippe folk inn så bailer de, gang på gang. Helt feil approach. Over på saken, jeg vil nesten foreslå å dra til psykolog og spørre om hvordan du skal takle dette, psykolog i dagens samfunn er veldig lavterskel, så du trenger ikke gremmes over å dra! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Han kan ikke falle for noen og omvendt om han ikke slipper noen inn. Psykolog kan være lurt ja, se hva h*n tenker om situasjonen og få noen innspill derfra. Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tidlig neste morgen dro jeg hjem til ham der han bodde hos moren sin og stefaren sin. Jeg gikk inn på et rom han hadde under verandaen på huset og det var åpent. Der inne lå de to nakne sammen. Jeg begynte å kjefte ham opp, men tilslutt endte jeg med å spise frokost med dem. Say whaaat? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg vet. Har aldri vært så kranglete av meg. Jeg hadde ikke gjort det igjen nå, det var en ganske bisarr situasjon. Tok ikke lang tid før han angret da og han angret og ville prøve på nytt ti år etter også, men det var ingen sjanse for det gitt. Jeg fikk en knekk i tilliten til det motsatte kjønn etter denne episoden og det satt i lenge. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er ikke forelsket i noen av jentene, for jeg sliter med å slippe de "inn". Og vet heller ikke om jeg tørr å forelske meg. for de gangene jeg har vært forelsket etter eksen min, så har jeg blitt lurt trill rundt. Vet det handler om å å ta sjanser og lignende, men er ikke alltid "bare bare". Om du aldri våger, så vil du aldri vinne. Du må bare komme deg over det hinderet. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Enig med Dragavon. Du er bare 19 år, og det kommer sikkert som et sjokk når jeg skriver det: Du kommer ikke til å få store blødende sår på sjelen av å forelske deg og bli avvist. Drit i eks-kjerringa di. Hun er fortid, du lever nå og skal se framover. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dette er vel hva man kan kalle et luksusproblem. Du kan jo prøve å spørre noen kjekke kjendiser om hvordan de har taklet lignende dilemmaer. Jeg tror for øvrig det kan være en idé være litt ydmyk overfor jenter. Skryter du like mye overfor oss som du gjør for dem, er det kanskje forståelig at de ikke vil noe mer enn å ha sex med deg. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er ikke noe lurt å skryte av hvor lett man kan få seg damer eller hvor mange man har vært med, da er det lett at ei jente kan føle at hun bare er neste erobring og at det ikke er noe å hente - så det er et godt tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå