nerikk Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Heisann! Akkurat gått til innkjøp på rigg. Men eneste problemet er det kommer ikke lyd for noe som helst i verden. Begynte å smekke inn alle driverne jeg trengte ved hjelp av MSI Live 5. Samt andre drivere som jeg hentet andre plasser. Når jeg trodde alt var på plass så kommer det ikke lyd i det hele tatt. Prøver jeg å spille av lyd, virker det nesten som om Windows Audio skrur seg av. Jeg får det berømte røde krysset som sier " The audio service is not running" og Windows løser alle mine problemer med å skru WinAudio på igjen. Selv om den bare skrur seg av igjen. Ting jeg har prøvd for å løse problemet: Prøvde med en Sfc /scannow der windows fant noen korrupte filer som den ikke greide å fikse. Har reinnstalert lyd-driveren utallige ganger. Har oppdatert BIOS Har prøvd plugger forran og bak Sjekket det med hvilken enhet som blir brukt til avspilling. Maskinvare: Samsung SSD MSI Z87-G43 ATI 5970 Intel 4670k Kingston 1866Mhz Kjører Windows 7 Ultimate (Tror kansje problemet ligger her, da jeg lastet ned denne pga mangel på cd. Spørs om denne pirat versjonen er en smule bugga) Takk for oppmerksomheten! - Nerikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå