Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke om dette er riktig sted å poste om dette, menmen!

Nå har det seg slikt at i spillet League of legends er det mange som 'drophacker' ranked games, altså games der man spiller for poeng,for å unngå tap. Blir sikkert brukt i mange andre spill også!

Lurer på hvordan man går fram for å lage en slik hack? Hvordan lager man et selv? Må man være svært dyktig? Har disse som bruker dette lagd programmet selv?

Alle kommentarer settes pris på!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • Lurer på hvordan man går fram for å lage en slik hack?

Man må finne en måte å bryte forbindelsen et program (spill er også programmer) har til en server og hindre det i å lage en ny forbindele ettersom det trolig vil prøve å gjennopprette forbindelsen.

Mulig man kan klare seg med å drepe programmet, men da må man nok sørge for at programmet ikke får muligheten til å stoppe av seg selv og dermed varsle serveren.

• Hvordan lager man et selv?

Man finner et høynivå språk som har mulighetene man trenger og lager et skript/program som utfører jobben. Hva programmet skal gjøre er jeg usikker på og det varierer nok fra OS til OS, i sin enkleste form kan man bare skru av nettverkskortet som vil bryte all forbindelse intill man aktiverer det igjen.

Klarer man seg med å drepe programmet så holder det.

• Må man være svært dyktig?

Nei! det er svært få programmerer som er svært dyktig (jeg er ikke det).

Det finnes ofte hauger av eksempler på nettet som man kan klippe og lime.

Utrolig hva folk får til med å klippe å lime kode sammen!

Dette er ikke et felt jeg driver med og har mye kunnskap om så ta det med en klype salt.

• Har disse som bruker dette lagd programmet selv?

Håper det, men tror det ikke.

• Alle kommentarer settes pris på!

Så bra!

Hvis du finner på å lage noe slik (for å bruke det) håper jeg du feiler, men lærer masse om programmering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...