Lionel_Luthor Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei, Jeg leter etter den perfekte bærbaren. Gjerne 15" skjerm. Hakke bedre skjermkort en interne løsninger(muligens Iris er nok)Haswell prosessor 8gb ram AC wifi support 256gb SSD(forsovidt ikke så farlig, men fint vist jeg har mulighet til å bytte selv. Relativt tynn og helst aluminium "chassis". Pris: maks 10-12 000. Kravet til skjermkortet er at det må takle path of exile, diablo 3(expansion) og league of legends. Den type spill. Fint vist den er litt fremtidsrettet, men slike spill krever som regel ikke så mye. Det beste alterantivet jeg har funnet er følgende:http://www.dell.com/no/p/inspiron-15-7537/fs Dette med AC wifi, vet jeg ikke om jeg trenger.Bor i en leilighet, men vil ha mulighet til å spille/se stream på laptopen uten at wifi trekker for mye ned. etter hva jeg har lest er AC det nærmeste man kommer kabel. Bare for å toppe alt, mulighet til docking/mulighet til å koble til ekstern skjerm, mus og tasteratur er ett pluss. Noen som har noen tips til meg? eventuelt noe som er på vei til det norske markedet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tråden er flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå