Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 "Hoppe, sa gåsa ..., danse, sa reven ...". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Herlig bilde av en art som slett ikke er særlig begeistra for fotografer. Vet ikke hvor mange forsøk jeg har uten å lykkes helt så langt. Selvfølgelig er det ting å sette fingeren på på slike øyeblikksbilder, men siden slike ofte er litt flaks også så må det som kan rettes gjøres i etterarbeidet.. At stjerten tangerer gjerdestolpen er lite å gjøre med. Det hvite utbrente feltet oppe kan repareres med å tilsette støy og så blur - normalt i fler omganger for å få et godt resultat. Ofte må man begynne på nytt med andre verdier av tilsatt støy. Bare nevner det hvis du har tid og lyst. jeg har vært heldig med resultatet mange ganger både på fugler og utbrent vann. Noen ganger har jeg også brukt sharpen til slutt med påfølgende fade for ikke å få for kraftig. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Herlig bilde av en art som slett ikke er særlig begeistra for fotografer. Vet ikke hvor mange forsøk jeg har uten å lykkes helt så langt. Selvfølgelig er det ting å sette fingeren på på slike øyeblikksbilder, men siden slike ofte er litt flaks også så må det som kan rettes gjøres i etterarbeidet.. At stjerten tangerer gjerdestolpen er lite å gjøre med. Det hvite utbrente feltet oppe kan repareres med å tilsette støy og så blur - normalt i fler omganger for å få et godt resultat. Ofte må man begynne på nytt med andre verdier av tilsatt støy. Bare nevner det hvis du har tid og lyst. jeg har vært heldig med resultatet mange ganger både på fugler og utbrent vann. Noen ganger har jeg også brukt sharpen til slutt med påfølgende fade for ikke å få for kraftig. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig og positiv kommentar, og for at du tok deg tid til å gi gode, godt forklarte råd, - det var nyttig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du har klart å få et skarpt godt bilde - tross full fart på modellen Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Du har klart å få et skarpt godt bilde - tross full fart på modellen Hei, Torhild. Takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hei Albert. " .....så hopper vi, så danser vi, og svinger oss rundt med kamera, og prøver å få til no` lignende selv ... ". Nok et blinkskudd fra deg Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Hei Albert. " .....så hopper vi, så danser vi, og svinger oss rundt med kamera, og prøver å få til no` lignende selv ... ". Nok et blinkskudd fra deg Mvh. Lisbeth Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar med kulturelt tilsnitt, - sang og dans ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Flott fanget det der Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Flott fanget det der Albert. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Flott fanget Hei, Anne Sofie. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei Albert. Artig bilde av dansende skjæra Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Hei Albert. Artig bilde av dansende skjæra Med hilsen Leif Hei, Leif. Takker så mye for kommentar, - det er hyggelig når noen "stikker innom" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Flott actionbilde:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Flott actionbilde:-) Hei, Kvalsvikfoto. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg