Gå til innhold

Begynne å trene/ gå opp i vekt

Livedht

Anbefalte innlegg

Nå er det faktisk helt umulig å kutte ut all aktivitet, men det er lurt å kutte der man kan fordi erfaringsmessig har mennesker som skal opp i vekt allerede vansker nok med å få i seg de 300 kaloriene ekstra :) Ja, man kan ta seg en gåtur, men da er det lurt å være klar over at det krever mer mat.

Har vært der og gjort det. Ville aldri anbefalt noen å ta heisen i stedet for trappene pga. av de vil opp i vekt. Da får de heller lære seg å spise. Det er ikke de 300 kaloriene som er vanskelige. Det er de 1500 kaloriene før de 300.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel strengt tatt 2500 før 300, men jeg skjønner hva du vil fram til og selvfølgelig er det lov til å bevege seg, men hvis man opplever det som problematisk å spise så skal man vite at det er mulig å kutte ned på bevegelsen og da ikke måtte spise fullt så mye. :)

Lenke til kommentar

Det blir vel strengt tatt 2500 før 300, men jeg skjønner hva du vil fram til og selvfølgelig er det lov til å bevege seg, men hvis man opplever det som problematisk å spise så skal man vite at det er mulig å kutte ned på bevegelsen og da ikke måtte spise fullt så mye. :)

Nei, jeg tenker på et inntak på 3500+.

Lenke til kommentar

Ok ble mye diskusjon om å bli tjukk her :p

Men hvor ofte bør jeg trene styrke og hvor lenge?

Hvor lenge? Minst et år. Alle som forventer store resultater etter mindre enn det, burde kanskje senke forhåpningene sine. Det gjelder forøvrig enten du er liten og vil bli stor, eller vice versa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...