Gå til innhold

Cruial og sapphire = samme kort?

RaZoR_

Anbefalte innlegg

Hei!

Satt og surfet litt rundt på nettet her, også kom jeg til å se på r9800pro kort, og oppdaget til min store forundring at både sapphire og cruial har helt identiske r9800pro kort, med kjøler osv likt. (er mulig det er vist feil bilder men). Er det noen som vet noe om det?

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg lurer litt på r9800pro kortene, er at jeg har sapphire r9800pro pr i dag, og det kortet lager MASSE artifacts i spill (det er 4uker gammelt og har god luftstrøm rundt seg), så jeg skal returnere det, men jeg vil IKKE ha samme merket igjen. Har noen av dere tro mer tro på f.eks hercules som ikke er bba ?

Magnus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Grunnen til at jeg lurer litt på r9800pro kortene, er at jeg har sapphire r9800pro pr i dag, og det kortet lager MASSE artifacts i spill (det er 4uker gammelt og har god luftstrøm rundt seg), så jeg skal returnere det, men jeg vil IKKE ha samme merket igjen. Har noen av dere tro mer tro på f.eks hercules som ikke er bba ?

Magnus

hercules er en av de beste produsente, men nå straks kommer jo også asus med sine ati kort, noe som ligger an til å bli veldig interessant :)

tror jeg går for et asus 9600xt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...