RaZoR_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Satt og surfet litt rundt på nettet her, også kom jeg til å se på r9800pro kort, og oppdaget til min store forundring at både sapphire og cruial har helt identiske r9800pro kort, med kjøler osv likt. (er mulig det er vist feil bilder men). Er det noen som vet noe om det? Magnus Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Begge kortene er vel BBA (Built By Ati), så det er vel ikke umulig at de er nokså like nei... Crucial btw. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Alle ATI produsenter har BBA (Built by ATI), bortsett fra hercules, som er PBA (Powered by ATI). Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Alle ATI produsenter har BBA (Built by ATI), bortsett fra hercules, som er PBA (Powered by ATI). word Lenke til kommentar
LocHolmez Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Alle ATI produsenter har BBA (Built by ATI), bortsett fra hercules, som er PBA (Powered by ATI). Mitt Sapphire-kort har et tydelig "Powered by ATi"-meke på pakka. Er det kanskje sånn at alle har det, selv om de er Made by ATi? Hmm. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Grunnen til at jeg lurer litt på r9800pro kortene, er at jeg har sapphire r9800pro pr i dag, og det kortet lager MASSE artifacts i spill (det er 4uker gammelt og har god luftstrøm rundt seg), så jeg skal returnere det, men jeg vil IKKE ha samme merket igjen. Har noen av dere tro mer tro på f.eks hercules som ikke er bba ? Magnus Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det er ett kjent problem at noen sapphire kort har problemer med artifacts...men ikke alle, tror det dreier seg om en "bad production batch" eller no slikt...jeg er iallefall strålende fornøyd med mitt sapphire kort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Grunnen til at jeg lurer litt på r9800pro kortene, er at jeg har sapphire r9800pro pr i dag, og det kortet lager MASSE artifacts i spill (det er 4uker gammelt og har god luftstrøm rundt seg), så jeg skal returnere det, men jeg vil IKKE ha samme merket igjen. Har noen av dere tro mer tro på f.eks hercules som ikke er bba ? Magnus hercules er en av de beste produsente, men nå straks kommer jo også asus med sine ati kort, noe som ligger an til å bli veldig interessant tror jeg går for et asus 9600xt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå