Kimelimm Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Altså, det er sikkert et veldig rart spørsmål, men jeg merker dette av og til, så kanskje noen av dere gjør dette og kan belyse meg på min uvitenhet. Jeg har flere ganger sett både på ekte og på klipp at folk (gjerne styrketrening) trener med caps, store hettegensere osv. Er ikke dette utrolig irriterende? Blir det ikke veldig varmt? Klamt? Jeg kan i alle fall ikke se for meg at det er noen god følelse? Var en kar i en diskusjon som mente at det var noen som gjorde dette for å ikke vise at dem var markerte mht til noe anti-steroider-opplegg, men hvorvidt dette stemmer aner jeg ikke. Så, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg svetter lite når jeg løfter tungt, av og til fryser jeg hvis det er kaldt på studioet. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ikke et rart spørsmål. Tenker det er noe merkelig med de det renner svettet nedover kinnene på i store svarte hettegensere, men hver sin smak. Så lenge de ikke lukter for ille og tørker opp etter seg kan de svette så mye unødvendig de vil for meg. Personlig har håret nådd en såpass lengde at valget går i caps eller å ordne håret før jeg drar på trening, og det å dusje for så å ha i voks før trening er uaktuelt. Stusser personlig mer over gutter som kommer duftende av parfyme og med perfekt stylet hår når de skal dusje om 45 min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hettegenser og caps er de to plaggene som gjør at man ser mest mulig badass ut på trening. Er du keen på fitte på gymmet bør du legge fra deg shortsen og Adidas iSuperFreshhomset-skjorta. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg tipper grunnen er at mange unge føler seg litt gangster når de trener med hettegenser og caps. Eller så er de usikre og prøver å gjemme seg i hettegenseren fordi de er redd for å vise at de har mindre muskler enn de som trener seriøst. Modne karer som trener med hettegenser? Ingen anelse. Kanskje som nevnt over bare kalde, men det synes jeg er rart om man varmer opp og trener hardt. Hettegenser og caps er de to plaggene som gjør at man ser mest mulig badass ut på trening. Er du keen på fitte på gymmet bør du legge fra deg shortsen og Adidas iSuperFreshhomset-skjorta. Skulle til å svare seriøst, men så kom jeg frem til at du tullet. Er visst på tide å legge seg. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er så syyykt ganstah vet du 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Det er vel bare Beliebere, og de har vel alltid på seg uniformen!?!?! Endret 5. november 2013 av kjetilkl Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Eg trente ein del i ein stor og god hettegenser, for å halde varmen. Ved tung vektløfting er det gjerne lange pausar, då er det fint å ha ein genser å ta på seg for å halde seg varm. Kanskje mest brukt på vinteren, men sjølv på sommaren var det greit å lunne pakke seg inn. Kor klamt det blir er nok personavhengig. Ikkje noko problem for min del. At folk går med caps på trening ser eg ikkje på som noko snodigare enn at dei går med caps ellers. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Eg trente ein del i ein stor og god hettegenser, for å halde varmen. Ved tung vektløfting er det gjerne lange pausar, då er det fint å ha ein genser å ta på seg for å halde seg varm. At folk går med caps på trening ser eg ikkje på som noko snodigare enn at dei går med caps ellers. Det understreker egentlig bare problemet med caps. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dersom folk bruker stor hettegenser for å holde varmen (noe jeg anser som en forholdsvis dårlig unnskyldning for å være genstah) så burde dem heller kjøpe seg skikkelige treningsklær typ genser i fra Norønna. Fordi det ser helt meningsløst tåpelig ut og stå i en genser som er 7 x'er for stor med hetta over hode og grynte til seg selv i 3 timer mens man tar bicepscurl. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er vel med et ønske om å kunne imitere Rocky Balboa da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det understreker egentlig bare problemet med caps. Det er snakk om mote. Dei færraste går med caps av praktiske grunnar, men eg gidda ikkje bry meg om kva andre vel å kle seg i. Det er heilt greit at alle ikkje ser ut som ein modell frå eit kjøpesenter. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er snakk om mote. Dei færraste går med caps av praktiske grunnar, men eg gidda ikkje bry meg om kva andre vel å kle seg i. Det er heilt greit at alle ikkje ser ut som ein modell frå eit kjøpesenter. Vel, det bryr ikke meg heller nevneverdig, så lenge vi lever i ett fritt land kan folk få gjøre som dem selv vil. Men det er engang det vi diskuterer her og det er engang sånn at det ser helt tåplig ut, så då er bare det understreket. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg får en ganske god feeling av hettegenseren, spesielt når jeg benker og marker. Men den ryker som regel fort pga. varmen. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har fått høre av et par folk at de bruker hettegenser for å svette mer slik at økten skal føles mer intens. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nesten samtlige av de som trener med hettegenser ser ut som noen forbanna douchebags, så noen sammenheng må det ha. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Siste par ukene har jeg trent med hettegenser siden det bare er 8 plussgrader på senteret. Fryser rett og slett ræva av meg uten. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Bruker hettegenser under oppvarmingssett på knebøy, mark og benkpress så jeg holder varmen bedre i kroppen, og tar den av når jeg begynner med settene jeg skal ta! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg trener med hettegenser og caps, fordi da ser jeg kul ut. Så enkelt er det. Tilleggsspørsmål: Hvorfor bruker folk løpe-/joggesko i styrketrenging(?!) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg trener med hettegenser og caps, fordi da ser jeg kul ut. Så enkelt er det. Tilleggsspørsmål: Hvorfor bruker folk løpe-/joggesko i styrketrenging(?!) Jeg tror de fleste, bortsett fra deg og dine eventuelle fjortissvenner, synes hettegenser bare ser jævlig amatør ut. Det er som å se en idiot dra på fjellet i -10 minus med t-skjorte og shorts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå