Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliten og stressa

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei

I det siste har jeg vært utrolig sliten, blir lett stressa og er veldig ufokusert på ting. Bare etter 5 timer på jobb kan jeg være helt utmattet og skjelven når jeg skal hjem.

Ting jeg har opplevd det siste året:

Skjelver på hendene og litt bein

Anspent i nakke/rygg så fort jeg blir stressa

Ingen spesiell angst, men mer nervøsitet/uro for alle ting jeg innerst inne vet det ikke er noen grunn å bekymre seg over

Vondt i ledd og rygg

Sover dårlig, får ikke sovet før etter 3-4 timer etter jeg har lagt meg

Våkner flere ganger om natta

Følelsen av å ikke være uthvilt på morgenen....

Ræva immunforsvar, forskjøla hele tiden..

Har utrolig lite energi, føler jeg ikke får nok oksygen når jeg puster, bare det å snakke er slitsomt iblant..

Konsentrasjonsproblemer, får ikke med meg alt folk sier, utrolig flaut på jobb..

Utrolig følsom for kulde

Kan sikkert ramse opp flere ting, men det er dette jeg kommer på nå som jeg opplever. Etter jeg har trent er jeg også utrolig skjelven og følelsen av å være syk og kvalm, føler meg også svak fysisk i det siste :(

Har snakket med legen, han mener jeg bare må ta det med ro nå. Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: fd711...e5c

Anonymous poster hash: fd711...e5c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjelver på hendene og litt bein

Anspent i nakke/rygg så fort jeg blir stressa

Ingen spesiell angst, men mer nervøsitet/uro for alle ting jeg innerst inne vet det ikke er noen grunn å bekymre seg over

Hei!

Stresser du mye? Hvorfor? Mer enn før?

Du er nervøs og urolig for ting, som du vet du ikke må bekymre deg for? Så hvorfor er du nervøs og urolig? Virker som det ligger mye psykologisk bak her. Kan du komme på noen teorier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...