jodaneida Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen som har noe å anbefale mot kviser? tenker da type peeling eller annen hudkrem som jeg kan kjøpe og bruke mot kvisene, noe som virkelig er effektivt! Har prøvd noen tidligere, men ingen funket, følte det heller ble omvendt. Sliter ikke sååå mye med små kviser, er stortsett de store, vonde som ligger under huden et par dag også som plutselig dukker frem når du våkner om morgenen. Skyller og renser ansiktet som normalt, spiser sunt. Tips takk??? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen som har noe å anbefale mot kviser? tenker da type peeling eller annen hudkrem som jeg kan kjøpe og bruke mot kvisene, noe som virkelig er effektivt! Har prøvd noen tidligere, men ingen funket, følte det heller ble omvendt. Sliter ikke sååå mye med små kviser, er stortsett de store, vonde som ligger under huden et par dag også som plutselig dukker frem når du våkner om morgenen. Skyller og renser ansiktet som normalt, spiser sunt. Tips takk??? Hadde selv litt problemer med kviser da jeg var yngre, gikk til legen og fikk tabletter på resept med en gang. Fungerte helt knall Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Hadde selv litt problemer med kviser da jeg var yngre, gikk til legen og fikk tabletter på resept med en gang. Fungerte helt knall Må man ikke ha et "alvorlig" kviseproblem for å få noe hos legen? tenkte i utgangspunktet noe som var respeptfritt.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Finnes mye bra reseptfritt også, jeg hadde ikke mye kviser selv, og var egentlig ikke spesielt plaget med det. For min del så virket det ikke som om man må ha et alvorlig problem med kviser. Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Basiron fungerer bra. I hvert fall på meg. Lenke til kommentar
CorpusAlienum Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Vil anbefale deg å gå til fastlegen din. Han kan skrive ut resept på gode kvisekremer, eller antibiotika om ikke kremene har effekt. Dette er i de aller fleste tilfeller nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Vil anbefale deg å ta turen innom fastlegen og få noe tetracyclin på resept dersom du har prøvd ulike reseptfrie produkter og ikke sett resultater etter en 4 ukers periode. Gikk på tetracyclin-kur like før sommer og var kvisefri hele sommeren og brukte ikke noe annet enn som så. Raskt og effektivt var det men husk at man bare er kvisefri så lenge man går på kuren. Kan huske at så snart som jeg begynte å gå tom og skolen startet igjen så begynte det å komme en del utbrudd. Skal heldigvis til hudlege snart og få noe behandling. Endret 4. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hvorfor vil du fjerne disse kvisene? Er det på grunn av at du ser stygg ut eller er det på grunn at at det gjør vondt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Kviser kan gjøre veldig vondt og dem kan ødelegge litt utseendemessig så. Jeg kan godt forstå at han ønsker å kvitte seg med dem. Vil også tilføye at det er viktig å komme seg så fort som faen til en lege dersom man får lett arr. Viktig å kunne forebygge problemet og forhindre at nye arr skal komme eller skal oppstå i det heletatt. Endret 5. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå