Zeo9772 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Heisannjeg skulle prøve og formatere data i dag...da jeg hadde satt inn datan og botet om til dvd//cd greia. da fikk jeg komme inn på denna der du trykker på formater og slett og nyved hardiskeneda jeg hadde tatt gjort det og trykket neste pakket den ut og dan skulle innstalere kom det en feilmelding 0x80070017også sto det noe med at innholde kunne være skadet og masse sånn.. det er en orginal Windows 7 cd, noen som jeg har kjøpt for lenge siden, kan det ha noe og si at det er noe små riper på cden? har søkt litt rundt omkring men får dette ikke til...så plz hjelp ! Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Tror det er cden... prøvde og dra over filene på en minnepennn fra cden... det stoppa på 18% da sto 0 i kb .. og så bare knepper det i cde rommet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 0x80070017 betyr som regel skadet CD/DVD. Du kan laste ned ISO fil her: http://www.w7forums.com/threads/official-windows-7-sp1-iso-image-downloads.12325/ Velg samme versjonen som du har lisensnøkkel til, med samme språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå