Gå til innhold

En kvinne og to menn drept i busskapring, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Vedkommende som drepte igår går vel rett til psykiatrisk behandling han også og får oppholdstillatelse.

 

 

Ja, det høres feil ut at man skal begå drap og deretter få utvidet oppholdstillatelse. Men er det praktisk mulig å legge ham i tvangstrøye og knebel, og sende ham på et fly, i morgen? De andre flypassasjerene vil vel ikke akseptere dette. Så han bør få komme seg litt og deretter sendes ut av landet, etter min mening. Er vel heller ikke så kjekt å slippe ham løs i Sør-Sudan slik han er nå. Så snille som vi nordmenn er, lar vi ham få behandling ved en norsk institusjon.

 

Jeg kunne tenkt meg at Norge ble et fristed for konverterte muslimer, der en hadde et tak på antallet muslimer. Det er ille at konverterte muslimer ikke kan føle seg helt trygge i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

I Norge så har vi ekstremt få drapssaker, men de vi har er drap innad i familie eller blant venner, og det er norskfødte som er drapsmenn i majoriteten av disse sakene.

 

Vi ektefødte er mye værre enn disse innvandrerne dere ranter over.

 

Hvis man skal bruke ressurser på noe å må det være på å få ned drapstatistikken blant norske fedre som dreper både mødre og sine egne barn.

Nei det er vi ikke. Prosentregning er en fin ting.

Lenke til kommentar

Så siden vi ikke klarer å ta vare på våre egne psykiatriske pasienter så skal vi importere flere av dem?

 

Norge importerer ikke asylsøkere. De dukker bare opp her for egen maskin, i varierende antall.

 

All den tid enkelte ikke vil ta innover seg denne faktiske kjensgjerningen, så er det åpenbart bare infantil trolling de driver med.

Lenke til kommentar

Så siden vi ikke klarer å ta vare på våre egne psykiatriske pasienter så skal vi importere flere av dem?

 

Nei, vi "importerer" som forrige poster påpeker strengt tatt ingen. Men lar vi noen komme hit så vil det statistisk være noen med psykiatriske eller andre lidelser blant dem. Spørsmålet er om det er et argument mot at noen skal få komme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Så du synes altså asylpolitikken er aldeles strålende?

 

Regner med du også er imot lukkede mottak?

Jeg aksepterer at utvikling handler om "friksjon", uten at jeg klapper i hendene over enkelttilfeller som går utenfor alle grenser. Ellers er jeg imot overdreven maktbruk, men innser at vi her til lands har bygd ned voksenpsykiatrien til et nivå som gir flere uønskede hendelser enn vi ville opplevd med å øke ressursene til den biten av vår "helse og omsorg-vesen". I tillegg har vi en dårlig styring på selve integreringsarbeidet her til lands. Folk blir sittende å "råtne" i mottakene, mens kommunenen vegrer seg for å ta ansvar for disse. Det må nesten bety problemer for alle involverte i fremtiden

Lenke til kommentar

Stortingsrepresentant Karin Andersen i SV reagerer på at Frp prøver å legge ansvaret for tragedien på den avgåtte rødgrønne regjeringen.

 

http://www.nrk.no/norge/_-frp-ma-hore-pa-egen-statsminister-1.11338925

 

 

Neste blir vel Helga Pedersen gråtende i Stortingets korridorer, hvor hun viser sin nestekjærlighet for drapsmannen, og beskylder resten av oss for å vare rasister, nazister, og ormeyngel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Det er ett enkelt tilfelle

Det er det altså. Du har glemt at det samme buss selskapet har opplevd det samme før? For å ikke snakke om trikkedrapet i 2004.

http://no.wikipedia.org/wiki/Trikkedrapet

 

Som vanlig så er det bare snakk og atter snakk, Nå er det på tide å iverksette tiltak for å hindre at krigsskadde individer vandrer fritt rundt.

 

En litt eldre sak: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=168150

 

Et fellestrekk er at de psykotiske drapsmennene er dømt til tvungen psykisk helsevern og at medikamentell behandling etter en stund har så god virkning at psykiaterne ikke lenger anser personene som farlige for andre, dersom de tar sine antipsykotiske medisiner.

Dersom ja, javel. Høres betryggende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stortingsrepresentant Karin Andersen i SV reagerer på at Frp prøver å legge ansvaret for tragedien på den avgåtte rødgrønne regjeringen.

 

http://www.nrk.no/norge/_-frp-ma-hore-pa-egen-statsminister-1.11338925

 

 

 

Ja er nok de rød-grønne som er ansvarlig for hva alle individer i landet foretar seg?

 

 

Er det Kristelig Folkeparti sitt ansvar at det ble begått voldtekt i kirken og da?

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10119016

 

Den voldtekten hadde jo ikke skjedd hvis det ikke fantes kristendom og konfirmasjonsundervisning?

 

..for å videreføre samme "logikk"...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det er ett enkelt tilfelle

 

 

Hvis vi lager et totalovervåket samfunn, og godtar den formen for "egenfengsel" - kan nok det demme opp for endel uheldige hendelser. Men jeg for min del vil helst ha det sånn det er, og at vi innser at sånne "ulykker" kommer til å skje i fremtiden og uten at vi kan forutsi det

Nei, dette er det tredje tilfellet på ti år. Da snakker vi kun om asylsøkere som dreper uskyldige og tilfeldige mennesker på offentlig transport. utover dette kommer ran, overfall, overfallsvoldtekter med mer. det er alt annet en ett enkelt tilfelle, det er en overtydelig trend!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Norge importerer ikke asylsøkere. De dukker bare opp her for egen maskin, i varierende antall.

 

All den tid enkelte ikke vil ta innover seg denne faktiske kjensgjerningen, så er det åpenbart bare infantil trolling de driver med.

Importen foregår at vi gjennom internasjonale avtaler forplikter oss til å ta imot en viss kvote hvert eneste år. Uavhengig av hva vi som faktisk bor i landet ønsker og har kapasitet til. Norge burde sagt blankt nei til ALLE asylsøker og innvandrere fra ikke-vestlige land til vi har kontroll på integreringen av disse.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Nei, vi "importerer" som forrige poster påpeker strengt tatt ingen. Men lar vi noen komme hit så vil det statistisk være noen med psykiatriske eller andre lidelser blant dem. Spørsmålet er om det er et argument mot at noen skal få komme i det hele tatt.

Det er et bevis på at vi ikke evner å ta imot asylsøkere og få dem integrert inn i samfunnet som fungerende individer. Til vi har kontroll på dette burde vi ha total innvandringsstopp fra alle ikke-vestlige land. Med unntak for siviliserte land som f.eks. Japan, Iran o.l.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg aksepterer at utvikling handler om "friksjon", uten at jeg klapper i hendene over enkelttilfeller som går utenfor alle grenser. Ellers er jeg imot overdreven maktbruk, men innser at vi her til lands har bygd ned voksenpsykiatrien til et nivå som gir flere uønskede hendelser enn vi ville opplevd med å øke ressursene til den biten av vår "helse og omsorg-vesen". I tillegg har vi en dårlig styring på selve integreringsarbeidet her til lands. Folk blir sittende å "råtne" i mottakene, mens kommunenen vegrer seg for å ta ansvar for disse. Det må nesten bety problemer for alle involverte i fremtiden

Helt riktig! Og derfor MÅ vi stenge grensene til vi har kontroll. Hvis ikke ender vi opp med flere psykotiske innvandrere som dreper og en stadig økende aggresjon mot innvandrere. Vi ender opp med rene hevndrap til slutt. Det er på tide å slå på bremsene før alt går overstokk og stein.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Noe norske arbeidsgivere er i sin fulle rett til og som er irrelevant i forhold til denne saken.

Jeg forstår veldig godt at norske arbeidsgivere ikke orker å ansette noen som ikke snakker bra norsk. Men at det er irrelevant i forhold til denne diskusjonen, det er feil. Alt henger sammen ser du.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Ja er nok de rød-grønne som er ansvarlig for hva alle individer i landet foretar seg?

 

 

Er det Kristelig Folkeparti sitt ansvar at det ble begått voldtekt i kirken og da?

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10119016

 

Den voldtekten hadde jo ikke skjedd hvis det ikke fantes kristendom og konfirmasjonsundervisning?

 

..for å videreføre samme "logikk"...

Det er mange overgrep som kunne vært forhindret om en fratok kirken makten sin. Det er mange overgrep som har blitt tiet ihjel fordi en ikke skal opponere mot gud sin representant. Religion er en genial svindel for å utnytte svake mennesker rett og slett.

Lenke til kommentar

Da har jeg for første gang blitt opplyst via radio om at dette skulle være en asylsøker som vist nok skulle ut i morgen. Jeg har ikke noe imot innvandrere av den grunn. Dette er ett tilfelle. Hvis en svenske dreper 30 nordmenn så hater jeg ikke Svensker, men den personen som gjorde gjerningene. Slik mener jeg også det er viktig å tenke her. Det finnes mange flotte innvandrere, men han som gjorde det er det no annet med.

 

Så sant så er det jo mulig at personen har f eks psykiske plager eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...