Geir44 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har lest dem. Men skjønner fortsatt ikke. Så du må nesten hjelpe meg på sporet. Hva er det Hviterussland gjør som vi ikke gjør? Geir Gir få oppholdtillatelser. Dårlige mottak. Ber dem dra til H.......ette + + 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ingen vits i å diskutere innvandring. Det er visst ikke han som har gjort det: http://www.ba.no/nyheter/article6971539.ece Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Ingen vits i å diskutere innvandring. Det er visst ikke han som har gjort det: http://www.ba.no/nyheter/article6971539.ece så blir han ansett som psykisk syk, så er han ute etter 1,5år som forrige kar.. Endret 8. november 2013 av DaniNichi 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 En annen person skrev at det ikke var mørke i Hvitrussland. Og jeg svarte at det ikke er mørke der blant annet fordi det ikke er noe å hente på å reise dit, siden det ikke er noe rikt land. Og så er det selvsagt et diktatur, og bestemmer over både innbyggere og innflyttere med metoder som vi ikke helt ønsker oss her. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 så blir han ansett som psykisk syk, så er han ute etter 1,5år som forrige kar.. Ute og ute. Han bli fortsatt tvangsbehandlet på institusjon, og får behandling med sprøyter om hindrer psykotiske tilbakefall. Han er ikke friskmeldt, og når han blir det vil han bli sendt ut av landet. Men han får lov å reise alene til ulike plasser. Kilde Geir Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ute og ute. Han bli fortsatt tvangsbehandlet på institusjon, og får behandling med sprøyter om hindrer psykotiske tilbakefall. Han er ikke friskmeldt, og når han blir det vil han bli sendt ut av landet. Men han får lov å reise alene til ulike plasser. Kilde Geir Og dagen de anser han som frisk gjør han det igjen slik at han kan forlenge sitt opphold i Norge ? Uansett kvalmt for de etterlatte at dette skjer, rettsikkerheten i Norge er piss verdt.. "Mannen har ikke oppholdstillatelse i Norge, men sendes ikke ut av landet så lenge han er på dom til tvungent psykisk helsevern." 2 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ute og ute. Han bli fortsatt tvangsbehandlet på institusjon, og får behandling med sprøyter om hindrer psykotiske tilbakefall. Han er ikke friskmeldt, og når han blir det vil han bli sendt ut av landet. Men han får lov å reise alene til ulike plasser. Kilde Geir Reise alene? Ja , når han har fått opphold så dreper han ikke! For en galskap... 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Han var kald og fattet og spurte etter politiet. Tyder på kalkulert handling kombinert med kraftig sinne over avslaget. Han hugsa jo plutslig ingenting i dag/går da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ingen av tunge kriminelle og drapsmenn husker ingenting/noenting, som regel. Ergo, alle som har særdeles dårlig hukommelse er...... Edit: rettet litt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ja, og snart er det full julebordsesong, og på tide å finne frem løynboka fra i fjor .. neida lille konemor, det var ikke meg som ... Ingen av tunge kriminelle og drapsmenn husker ingenting, som regel. Ergo, alle som har særdeles dårlig hukommelse er...... Hvis ingen husker ingenting, er vi vel tilbake ved start hvor alle husker alt eller i hvert fall noe .. fikk litt vondt i hodet nå Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Jeg tok flyet fra Gardermoen til Stockholm i går. I gate'n fulgte politiet tre afrikanere om bord på det flyet jeg fløy med. Å faen tenkte jeg, hva faenskap kommer de til å finne på? Det var en tanke som slo meg. Det skjedde ikke noe under flyturen, men man kan jo aldri vite. Da må man ha riktig uflaks som de tre på Valdresekspressen. Endret 9. november 2013 av OAB1966 Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det er for jævlig at det drøyde lenge før politiet dukket opp. Myndighetene har gjort det slik at de har skjært ned på politi og lensmannskontorer og politifolk. Fortsetter det slik, har vi bare ett kontor i Oslo som skal dekke hele landet for å sette på spissen. Jeg ser for meg at politiet må bruke halvannen døgn fra Oslo til Finnmark, hehe. Jeg vil berømme ambulanse og brannfolkene for at de satte en stopper for desperadoen. De hadde ingen valg, hva ellers skulle de gjøre? Det jævligste ut av saken, er at han likevel får bli i landet på bekostning av våre skattepenger. Noen kjempeharde slag i skallen med brannslokkingsapparatet hadde vært det beste. Endret 9. november 2013 av OAB1966 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Jeg tok flyet fra Gardermoen til Stockholm i går. I gate'n fulgte politiet tre afrikanere om bord på det flyet jeg fløy med. Å faen tenkte jeg, hva faenskap kommer de til å finne på? Det var en tanke som slo meg. Det skjedde ikke noe under flyturen, men man kan jo aldri vite. Da må man ha riktig uflaks som de tre på Valdresekspressen. Var politiet med på turen? Hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert å gå av flyet. Endret 9. november 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Var politiet med på turen? Hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert å gå av flyet. Politiet var ikke med på turen, de gikk av flyet før takeoff. I stockholm ventet deres svenske kolleger og hentet dem. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Den gode nyheten er at kjedelige bussturer vil snart være en saga blott i "det nye Norge". Leve multikriminalismen! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Var politiet med på turen? Hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert å gå av flyet. Kvifor blir ikkje slike sendt i lasterommet på eit fly? Kan jo ikkje ha sånne tikkende bomber ombord på eit fly! Om hunden må være i lasterommet, kan jaggu disse også være det. http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/levende-dyr/ Eller kanskje bedre, samle opp ein heil gjeng i ein container, sendt dei med ein lastebåt ut av landet. Nokså billigt, 100% trygt for andre reisende. 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kvifor blir ikkje slike sendt i lasterommet på eit fly? Kan jo ikkje ha sånne tikkende bomber ombord på eit fly! Om hunden må være i lasterommet, kan jaggu disse også være det. http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/levende-dyr/ Eller kanskje bedre, samle opp ein heil gjeng i ein container, sendt dei med ein lastebåt ut av landet. Nokså billigt, 100% trygt for andre reisende. Hvorfor påstår du at de er tikkende bomber? Fordi det var afrikanere? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor påstår du at de er tikkende bomber? Fordi det var afrikanere? Trur du det er siste gangen disse går amok og plutslig ikkje hugser noken ting. Alle asylsøkere som har fått avslag på oppholdet er tikkende bombe. Noke anna er for naivt å tru. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Alle asylsøkere som har fått avslag på oppholdet er tikkende bombe. Dere får slutte å gi avslag da 1 Lenke til kommentar
nesnes111 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det er KOMISK når dere tar en lov fra Bibelen og kaller den sharia, og vitner om at dere ikke har noe som helst peiling på det dere snakker om. 1. Det er ikke en lov fra bibelen 2. Kaller den ikke sharia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå