TheMyrr Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei Jeg har skaffet meg en Sony Experia nettbrett. Hadde det med på arbeids reise første gangen jeg brukte det, På det trådløse nettet der jeg var funket nettbrettet helt fint. Da jeg kommer hjem og skal koble meg på det trådløse nettet hjemme, mister den nettet hele tia. Den har det i kansje noen minutter så detter det ut. Hvorfor det? er det noe med instillingene på routern min? Om det er no mer spesifikk info dere trenger for diagnose om dette problemet så må dere bare spørre kan ikke så mye om akkurat dette. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvor gammel er routeren? Det hjelper kanskje å oppdatere denne til nyere firmware. Er nettbrett på samme sted (i sofaen eks) når du mister nett, sopm når du har nett? Plassering av router er veldig kritisk når det kommer til å få en jevn og god dekning over hele huset. Dersom dette skjer kun når skjermen er av så er det en strømsparingsfunksjon som er påslått. Skjer det mens du bruker den er det noe annet som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå