Snopmaster Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen her inne som kan svare meg på følgende: Har kjøpt meg en brukt PS3 med 40 GB harddisk (standard); er denne bakoverkompatibel? Kan man se det utifra størrelsen på harddisken? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Du kan se det på frontpanelet. Den bakoverkompatible modellen har kortlesere under et lokk til venstre for bluray-drevet og fire USB-porter. De som kom etterpå har to USB-porter og bare det. De som kom med 40 GB som standard er ikke bakoverkompatible. Alle som kom med 60 GB er det. I tillegg ble noen levert med 80 GB harddisk, men det er ingen garanti siden det også er blitt levert 80 GB-modeller uten bakoverkompatibilitet. Man kan også se på modellnummeret. Sakset fra nett, dette er de eneste tre modellene som kan kjøre PS2-spill: 80 GB Model Number CECHE01 CAN play PS2 games60 GB Model Number CECHA01 CAN play PS2 games 20 GB Model Number CECHB01 CAN play PS2 games Men, som sagt, det greieste er så vidt jeg vet å se på frontpanelet. Alle PS3-er som er utstyrt med kortleser og fire USB-porter er bakoverkompatible. Ingen andre. Endret 4. november 2013 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar :-) Da vet jeg at den ihvertfall IKKE er bakoverkompatibel Lenke til kommentar
Blake Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Takk for svar :-) Da vet jeg at den ihvertfall IKKE er bakoverkompatibel Den er bakoverkompatibel med Playstation 1 spill. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 CECHC04 er også bakoverkompitabel med omtrent alle ps2 spill Dette er lanseringsmodellen som kom på salg i Europa 23.03.07 Forskjellen på den og CECHA00(Japan 11.11.06) og CECHA01(USA 17.11.06) Er at CECHA modellene har full hardware emulering mens CECHC har halvveis hardware emulering For CECHA modellene har samme EE+GS chip som sitter i de siste ps2 slim utgavene så man kan på en måte si at den har en ps2 på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå