Skogslik Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Legger ved et bilde her, og lurer på om noen kan ha noe tips til hvordan jeg kan lage en drink lignende dette? Hvilke ingredienser og slikt, for og få denne fargen. Svart og denne blålige fargen øverst som nesten ut som skum? Mulig jeg kan bruke Jägermeister + noe annet så jeg får den blå fargen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er det kun utseende du er ute etter? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Må ikke ta alt du ser i Twin Peaks på alvor. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Hehe, må da gå an og lage noe som ser ut som dette? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Blå curacao kanskje? Tilsatt litt gin og endel sprite? My best guess. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Hm kan jo fungere! Får teste Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Får ikke skum av bare det. Ser mer ut som blå curacao med eggehvite ellerno (avt krem), som bare er lagt i layer over noe mørkt. Tror ikke du finner noe som ser ut som det som kommer til å smake så veldig godt. Endret 4. november 2013 av multisync Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hm, nei. Shake det med eggehvitte? Lenke til kommentar
bananflue Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Søk etter Black Yukon Sucker Punch på google, så får du opp en del forslag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Fant denne: http://www.throughtheliquorglass.com/2012/03/black-yukon-sucker-punch.html Men Yukon Jack er ikke og få tak i her i Norge, har hørt med vinmonopolet før. Men hva med Blackberry Brandy og Bitters, er dette og få i Norge? Under noen andre navn eller noe? Endret 5. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Fant denne: Men hva med Blackberry Brandy og Bitters, er dette og få i Norge? Under noen andre navn eller noe? Bitter er en type brennevin, Fernet er for eksempel en bitter. I drinker er det vel mest vanlig å bruke Angostura, som du finner på polet. Det er ikke noen bjørnebærbrandy tilgjengelig på polet, dessverre. Endret 5. november 2013 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Er jo helt ræva utvalg på alkohol her i landet... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er jo helt ræva utvalg på alkohol her i landet... Syns da ikke det. Med tanke på hvor få vi egentlig er får man ganske mye gjennom bestillingssystemet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nåja, ikkenoe i forhold til mange andre land der du kan finne alkoholbutikker på størrelse med en Coop OBS. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nåja, ikkenoe i forhold til mange andre land der du kan finne alkoholbutikker på størrelse med en Coop OBS. Kommer an på hva du er ute etter. Vinutvalget her til lands er uovertruffent. Hvert eneste lille pol kan ta inn fra et utvalg som kun de aller, aller beste vinbutikkene i verden kan matche. Til gjengjeld er det ingen spesialister, slik at det totale utvalget nok blir noe mindre. Men du finner praktisk talt alt på polet. Mulig det er annerledes for sære sprit- og likørprodukter. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nåja, ikkenoe i forhold til mange andre land der du kan finne alkoholbutikker på størrelse med en Coop OBS. Hvis du hadde stappet hele bestillingsutvalget til Vinmonopolet i en butikk, da ville det blitt ganske ruvende. I kommunen jeg bor er det 6k andre som bor. Skal vi da ha 6k rødvin å velge mellom? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nå ville jeg vel ikke satt så mye rødvin i butikk kanskje mht. lagringskriterier, men ser ikke noe problem med å få frem et bedre spritutvalg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nå ville jeg vel ikke satt så mye rødvin i butikk kanskje mht. lagringskriterier, men ser ikke noe problem med å få frem et bedre spritutvalg. Ser virkelig ikke problemet. Du har 2156 artikler under "brennevin" tilgjengelig innen maks 1,5 uke: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Har bestilt meg en flaske blå curacao, skal hente den på polet i morgen! Så da er det bare og teste diverse greier. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ser virkelig ikke problemet. Du har 2156 artikler under "brennevin" tilgjengelig innen maks 1,5 uke: Det er veldig greit hvis man vet hva man vil ha, men blir somregel til at man ikke prøver noe nytt hvis man faktisk må bestille det og vente i 1,5 uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå