Gå til innhold

Tips til hvordan lage en drikk som dette? Svart med blåaktig skum øverst(Bilde)

Skogslik

Anbefalte innlegg

Legger ved et bilde her, og lurer på om noen kan ha noe tips til hvordan jeg kan lage en drink lignende dette? Hvilke ingredienser og slikt, for og få denne fargen. Svart og denne blålige fargen øverst som nesten ut som skum?

Mulig jeg kan bruke Jägermeister + noe annet så jeg får den blå fargen.

33epyzl.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant denne:

Men hva med Blackberry Brandy og Bitters, er dette og få i Norge? Under noen andre navn eller noe?

Bitter er en type brennevin, Fernet er for eksempel en bitter. I drinker er det vel mest vanlig å bruke Angostura, som du finner på polet.

Det er ikke noen bjørnebærbrandy tilgjengelig på polet, dessverre.

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Nåja, ikkenoe i forhold til mange andre land der du kan finne alkoholbutikker på størrelse med en Coop OBS.

Kommer an på hva du er ute etter. Vinutvalget her til lands er uovertruffent. Hvert eneste lille pol kan ta inn fra et utvalg som kun de aller, aller beste vinbutikkene i verden kan matche.

Til gjengjeld er det ingen spesialister, slik at det totale utvalget nok blir noe mindre. Men du finner praktisk talt alt på polet. Mulig det er annerledes for sære sprit- og likørprodukter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nåja, ikkenoe i forhold til mange andre land der du kan finne alkoholbutikker på størrelse med en Coop OBS.

Hvis du hadde stappet hele bestillingsutvalget til Vinmonopolet i en butikk, da ville det blitt ganske ruvende.

I kommunen jeg bor er det 6k andre som bor. Skal vi da ha 6k rødvin å velge mellom?

Lenke til kommentar

Nå ville jeg vel ikke satt så mye rødvin i butikk kanskje mht. lagringskriterier, men ser ikke noe problem med å få frem et bedre spritutvalg.

Ser virkelig ikke problemet. Du har 2156 artikler under "brennevin" tilgjengelig innen maks 1,5 uke:

brennevin.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...