stiandovik Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Bra forum! Jeg vet at det går an å på 20% studentrabatt hos Apple, men det mulig å få noen lignende rabatt hos Dell? Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er vel fort gjort å finne ut. Ring til Dell og spør? Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvordan får man 20% studentrabatt hos Apple? Det hørtes nyttig ut Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man må gå på høyskole eller universitet og helst studere noe "data" relatert for at man skal få studentrabatt hos apple. Det heter ADC og koster i første omgang 700,- å melde seg inn. Da får man 20% avslag på valgfritt Mac system (kun 1 gang pr medlem). Du kan lese mer her: http://developer.apple.com/students/ Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Bra forum!(..) men det mulig å få noen lignende rabatt hos Dell? Håper noen kan hjelpe meg! Som foreslått i et tidligere svar; ta en telefon. Ikke umulig å få rabatt der. Venter selv på en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt. K Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei! Bra forum!(..) men det mulig å få noen lignende rabatt hos Dell? Håper noen kan hjelpe meg! Som foreslått i et tidligere svar; ta en telefon. Ikke umulig å få rabatt der. Venter selv på en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt. K Hvorfor? Gi beskjed om du får studentrab. stiandovik Lenke til kommentar
iNas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Om det ikke gis studentrabatt kan du muligens gå sammen med 1-2 andre bekjente og be om kvantumsrabatt. Det er ikke umulig at du kan få rabatt dersom det er flere som kjøper samme produkt. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvorfor? (...) Hvorfor hva? K Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ... får du rabatt? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg? Jeg får ikke rabatt fordi jeg hittil ikke har bedt om rabatt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hehe .. komplisert dette .... i fulle setninger: Som foreslått i et tidligere svar; ta en telefon. Ikke umulig å få rabatt der. Venter selv på en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt. Spørsmål: Hvorfor får du "en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt"? Tog du ann? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Man får stort sett prisavslag på alle slags varer, men utfordringen blir å ta mot til seg å spørre. Tviler på om man får stort med mail, men en tlf-samtale/oppmøte i butikk der man spør på en ordentilg måte, gir stort sett altid godt resultat. Ikke spør hva det koster, spør feks. om hva DU må betale for å kjøpe varen. Hvis det er innenfor budsjettet ditt, er det bare å slå til hvis du får et godt tilbud. Vær høflig og selvsikker, ikke noen småfrekke komentarer, det får bare selgeren til å få antipati (jeg har levd av provisjonssalg i 14 år, har hatt med alle kategorier kunder å gjøre). Gjør det klart at både selgeren og du er sjefer, han over prisen, du over pengene dine. Ikke vær altfor kjepphøy, men avbalansert bestemt. Selv pruter jeg altid på det jeg kjøper, det koster ikke noe å spørre, det være seg tv, datautstyr, kjøleskap etc. Har spart masse penger på det. Lykke til. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 (...) Hvorfor får du "en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt"? Åja Jeg ringte og fortalte dem om mine behov og mitt budsjett, som selfølgelig ikke stod i forhold til hverandre Selgeren fiksa litt på prisen, så ble vi enige. K Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 NICE Hva fikk du og hva betaler du, om jeg tør spør? ... og det gjør jeg jo ... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er vel lov å si. Maskina kommer på rett over 16.000kr på dell.no, får den for rett under 13.000,- En D500 latitude centrino, 1.3ghz, 512ram, dvd, veske, 6cell batteri... og frakt. 1 års forsikring var visst inkludert også. K Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er vel lov å si. Maskina kommer på rett over 16.000kr på dell.no, får den for rett under 13.000,- En D500 latitude centrino, 1.3ghz, 512ram, dvd, veske, 6cell batteri... og frakt. 1 års forsikring var visst inkludert også. K Nice, det er jo 20% rabatt det da, uten noe form for medlemsskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå