Gå til innhold

studentrabatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Bra forum!

(..) men det mulig å få noen lignende rabatt hos Dell?

Håper noen kan hjelpe meg!

Som foreslått i et tidligere svar; ta en telefon. Ikke umulig å få rabatt der. Venter selv på en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt.

K

Lenke til kommentar
Hei! Bra forum!

(..) men det mulig å få noen lignende rabatt hos Dell?

Håper noen kan hjelpe meg!

Som foreslått i et tidligere svar; ta en telefon. Ikke umulig å få rabatt der. Venter selv på en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt.

K

Hvorfor?

Gi beskjed om du får studentrab. stiandovik

Lenke til kommentar

Man får stort sett prisavslag på alle slags varer, men utfordringen blir å ta mot til seg å spørre. Tviler på om man får stort med mail, men en tlf-samtale/oppmøte i butikk der man spør på en ordentilg måte, gir stort sett altid godt resultat. Ikke spør hva det koster, spør feks. om hva DU må betale for å kjøpe varen. Hvis det er innenfor budsjettet ditt, er det bare å slå til hvis du får et godt tilbud. Vær høflig og selvsikker, ikke noen småfrekke komentarer, det får bare selgeren til å få antipati (jeg har levd av provisjonssalg i 14 år, har hatt med alle kategorier kunder å gjøre). Gjør det klart at både selgeren og du er sjefer, han over prisen, du over pengene dine. Ikke vær altfor kjepphøy, men avbalansert bestemt. Selv pruter jeg altid på det jeg kjøper, det koster ikke noe å spørre, det være seg tv, datautstyr, kjøleskap etc. Har spart masse penger på det. Lykke til.

Lenke til kommentar
(...) Hvorfor får du "en Latitude D500 med en meget hyggelig rabatt"?

Åja :)

Jeg ringte og fortalte dem om mine behov og mitt budsjett, som selfølgelig ikke stod i forhold til hverandre :) Selgeren fiksa litt på prisen, så ble vi enige.

K

Lenke til kommentar
Det er vel lov å si. Maskina kommer på rett over 16.000kr på dell.no, får den for rett under 13.000,-

En D500 latitude centrino, 1.3ghz, 512ram, dvd, veske, 6cell batteri... og frakt. 1 års forsikring var visst inkludert også.

K

Nice, det er jo 20% rabatt det da, uten noe form for medlemsskap. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...