Gå til innhold

[Løst] har jeg mistet hår, eller bare vanlig opplevelse?

lion33

Anbefalte innlegg

Jeg pleier vanligvis å holde håret på høyere side- men i dag så skulle jeg se å legge det på venstre side som jeg pleide før , man da så det helt jevlig ut som dere ser jeg kan se skallen min jo, fordi håret er så tynt og veldig krøllete helt nede, jeg vet ikke om det var fordi jeg slett en dag å fikse det så jeg dro håret så hardt og brukte lue ( nå som det er vinter) Gikk til 1 friøsr - hun mente at jeg kan ikke vite om jeg mister hår før jeg ser at det ikke vokser hår der mer, gikk hos en annen hun vet ikke hun sa det er ingenting- du har så mye hår uansett.Gikk hos en mann frisør han begynte å le, fordi han mente jeg ikke har noe det er bare at jeg bruker lua, og håret blitt tynt om vinteren - han mente jeg hadde tykt hår, men jeg skjønner ikke hvordan noe sånt ser så klart ut nå . .det er jo rart føler jeg , jeg kan ikke huske at jeg hadde noe sånt før. frisøren mente det var fordi jeg drar håret oppover derfor også, men det gjør jo mange ser ikke at de har det sånn. legger det på venstre ser det ikke så jevlig ut håret er nå vant på venstre side, men uansett jeg fikk også høre at unge opplever å miste hår og det kommer tilbake er jo bare 20 årene ,

Endret av nike10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å det er nok en fase ja. Pass på å ta mange bilder så du kan vise hvordan pappa så ut med hår. :grin2:

Faren min har hår , + det er vanskelig å si nå som jeg ikke opplever at håret faller av seg selv ..ennå..Alle er "eksperter" i disse forumene - men vet ikke

Lenke til kommentar

Det er vanlig at hårfestet trekker seg litt tilbake i 20-årene. Opplever det samme selv. Så er det bare å håpe at det stopper.

Akkurat , jeg husker ikke at hårfestet var så tynt, men samtidig føler jeg at detter her har skjedd før, men klarer ikke helt å huske det, men vi får se, jeg tror det er sånn at hårfestet endrer seg , så håper det stopper etterhvert :p og ikke blir til en M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...