Gå til innhold

Jeg vil bygge en billig og grei stasjonær-pc!

Anbefalte innlegg

Det er det jeg mener, Metro er designet for touchskjermer - og er utrolig gøy der!

Men hører absolutt ikke hjemme på stasjonære. Det funker, jeg er vant til det, men det er forferdelig tungvint.

På hvilken måte? Kan du utdype, eller blir det for vanskelig?

Det er ikke mindre brukervennlig satt opp, ergo det er brukerfeil fra din side at du knoter så fælt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mindre brukervennlig satt opp etter min mening.

Slik jeg ser det så mener du med andre ord at ingenting kan være "lite brukervennlig" - det er bare brukerens feil.

At du ikke evner å forstå, betyr ikke at det er lite brukervennlig..

De fleste jobber raskere i W8.

Lenke til kommentar

W8 tråden, der folk har gått over til W8. Og lært seg å bruke de nye funksjonene og hurtigtastene.

Resterende er slike som deg, som enten har trykket 2 min i en butikk. Eller ikke evner å lære seg nye vaner.

W8-tråden er vel stort sett full av W8-fans, så det er vel ikke så veldig rart at folk sier "hurra" der.

Jeg kan fort lære meg nye vaner, men likevel, Windows 8 er noe av det sprøeste MS har funnet på. De har i bunn og grunn bare laget en Tablet-kopi og lagt til et skrivebord som plaster på såret.

Lenke til kommentar

W8-tråden er vel stort sett full av W8-fans, så det er vel ikke så veldig rart at folk sier "hurra" der.

Jeg kan fort lære meg nye vaner, men likevel, Windows 8 er noe av det sprøeste MS har funnet på. De har i bunn og grunn bare laget en Tablet-kopi og lagt til et skrivebord som plaster på såret.

Nei, den er full av folk som har tatt overgangen fra W7 til W8.

Og det siste avsnittet ditt bekrefter bare det jeg skrev istad, du har ikke lært deg å nye vaner. Og bruker OS'et feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...