discostu Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ingen flere wipes Ah, da er det bare å grinde i vei Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Er ikke sikker på hvordan dette funker, men er det noen som har noen ingame invites? Har virkelig lyst til å teste dette men har hatt uflaks og ikke fått noe nøkkel. Er desverre kun Blizzard som har invites. Selv fikk jeg ingen invites hadde bare plutselig tilgang på spillet. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Det er ikke noen som er eller blir level 20 idag vel, som kan slenge over en invite? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 får vel ikke invites på lvl 20? man får muligheten til å være med i en konkurranse hvor vennelista til den/de som vinner får alphainvite om jeg har forstått riktig. Trur jeg ble 20 i sta, eller så er jeg kun 1 game unna. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Should you have every friends who are already in the alpha, nag them to keep leveling. Any player who hits level 20 between October 7th and November 18th will be entered into a random drawing. The thousands of level 20 players chosen will be able to invite all of their Battle Tag and Real ID friends to the alpha. Access will be given to their friends on November 15th or later. Ja, stemmer nok det. Hvis du er eller blir 20, så add meg gjerne. Begynt med LoL idag av påvente på heroes. Grimmjow#2214 Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Må nok skuffe deg her blcmn. Dette gjelder bare venner man allerede hadde når konkurransen ble annonsert i midten av oktober, for å hindre folk i å "selge" plasser på vennelista. 1/3 av vennelista mi har fått heroes invite, så har godt håp om at minst en av dem skal sørge for invite til main accounten min på tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Spilt noen runder i kveld, jeg skal definitivt kjøpe Rehgar (som jeg forresten har funnet igjen i shoppen ) Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Må ta meg sammen her jeg og lære meg Tassedar tror jeg han virker morsom og jeg har alltid vert fan av support. Selv om jeg synes Nova er morsom og Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 ooh NOva.. Hater games med jeg spiller mot Nova. Ho er så broken. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hun skal neres litt skjønte jeg. Det er morsomt og bombardere noen på andre siden av kartet da... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hva er så morsomt med dette spillet? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 noen som vet om det blir gitt ut keys fortsatt eller blir det først til beta i januar at det går ei ny runde? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kult at SK Gameing har 2 norske og 2 dansker på laget. http://www.gosugamers.net/heroesofthestorm/teams/9121-sk-gaming-hots Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Bare to uker igjen til betaen nå.. Var supergira på Jaina, men når hun endelig kom var det ikke helt den magen jeg hadde håpet på. Er aldri redd for å gå på en jaina 1v1 så lenge levelen er ca lik. Hun er god i teamfights virker det som, men det skjer ikke alltid i random games, og når de kommer er det gjerne fullt kaos Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Gleder meg til Thrall jeg Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Trenger ikke vente lenge Mysticon, nå er det bekreftet at det kommer både ny hero og nytt map med closed beta neste uke. De navngis ikke, men det er vel ganske innlysende at det dreier seg om Thrall og Sky Temple. Gleder meg spesielt til nytt map Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Tipper på at jeg skal kjøpe thrall så å si min yndelings karakter til blizzard Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Fant ut at jeg hadde fått alpha for et par uker siden. Aner ikke når jeg fikk tilgang.. Det er utrolig gøy! Prøvde Diablo i går, ganske kos. Liker veldig godt hvordan de har løst det uten items. Det skiller seg ut i forhold til andre moba's. Vi trenger ikke enda et Dota. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Fikk invite i oktober eller november selv, men har ikke gjort annet enn tutorial og en match tror jeg. Moba's er tydeligvis ikke for meg. Selv ikke er Blizzard-moba... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå