MysticoN Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) btw hvis nova#23746 adder deg til friends så er det heroes accounten min, vil gjerne ha fler å spille med aah ok, Sender deg en invite. Fra hearthstone så ingorer jeg alt av friends request da det er spam 99% av tiden. Btw, er du den samme MythiC som jeg har på friendslista? Endret 5. november 2014 av MysticoN Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Stemmer det. Venter fortsatt på invite på main kontoen min (MythiC). Hehe, det er aldri en god ide å akseptere friend request fra noen man nettopp har slått i hs Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Spilte gjennom tutorial i går kveld. Det var helt greit, men kjente ikke samme 'sug' etter HotS som jeg gjorde da jeg fikk tilgang til Hearthstone, eller som jeg føler til Diablo og WoW... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Tutorial er vel ikke det som drar folk til spillet. Selv var spillet "meh" for meg til jeg fikk spillt mine første versus games. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Wooho. Thrall og lost wikings Men closed beta starter 13. Januar. Er vi som er i Alpha test automatisk i closed beta eller må vi bli på nytt "invitert" ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ser ut til at jeg møtte på deg i et game just nu, MysticoN Bruker spillet noe slags matchmaking basert på lokasjon, eller er det helt random hvem du møter av folk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Gleder meg fælt til å spille med Lost Vikings. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Er det sjeldent/priviligiert å være med på alpha test, eller er det veldig mange som er blitt tildelt tilgang? Jeg ser heller ikke poenget med spillet, det er bare et nytt moba, uten items, hmm, alt er dårligere enn på LoL. Jaja, fanboi out. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ser ut til at jeg møtte på deg i et game just nu, MysticoN Bruker spillet noe slags matchmaking basert på lokasjon, eller er det helt random hvem du møter av folk? Bare å legge meg til så kan vi spillet litt sammen:) Trenger den xp bonusen. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Gleder meg til Jaina, ventet lenge på en mage. Nova er forsåvidt en slags mage, men blir ikke helt det samme siden hun har stealth og tross alt skyter med våpen. Ring of Frost eller hva den heter så kul ut, elsket den når jeg spilte mage i Cataclysm (eller var det WotLK). Nå må bare Kael'thas komme som firemage så er jeg fornøyd. Lost Vikings ser ut som en hero med ekstremt høy skillcap, litt sånn sc2 følelse med å måtte micro'e 3 forskjellige characters rundt omkring på mappet. Sikkert gøy for de som er god på multitasking Litt mere forseggjorte maps kanskje, får de vi allerede har til å virke litt "generiske" med helt like minions, towers og mercs. Håper ikke vi må vente helt til patchen 13 jan med å få dette, selv om jaina/thrall er god reklame for den dagen beta starter. De som har alpha mister ikke tilgang når beta kommer, trenger ingen ny invite. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 barezell#2152 om noen vil legge til for buddy xp:) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ser ut til at jeg møtte på deg i et game just nu, MysticoN Bruker spillet noe slags matchmaking basert på lokasjon, eller er det helt random hvem du møter av folk? Bare å legge meg til så kan vi spillet litt sammen:) Trenger den xp bonusen. Har du noen BattleTag jeg kunne lagt til da eller ? Fant den ikke her i tråden ser du. Bare å legge meg til hvis noen andre vil spille, Konkulf#2554. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 MysticoN#2230 er min tag, hvordan gikk den kampen du spillte mot meg btw ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Tapte desverre, jeg spilte Valla og du spilte Rehgar hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Stemmer sikkert det, spiller som oftest han. Liker å spille support Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Nova skal nerfes, favorittheroen min.. Men det er fortjent, bursten er til tider helt latterlig, kan ta folk 100-0 på 2-3 sekunder (pinningshot, snipe, rewind, snipe) absolutt ikke gøy å spille mot. Jaina kommer i neste patch sannsynligvis, trenger ikke vente helt til beta i januar Skal foreløpig ikke være bans i draft mode, siden det er så få heroes i spillet. Det er dumt syns jeg, hadde vært greit å hvertfall kunne banne en for hvert lag. Så man slipper å se f.eks Tychus, Arthas og Tassadar i hver eneste match. Endret 13. november 2014 av MythiC8 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har spilt noen runder i Alphaen de siste dagene. Jeg hadde ikke trodd det, men dette vekker nok livet for MOBAS igjen for meg. At man slipper items er helt nydelig. Føles mer casual. Btw, noen som vet om denne alpharunden wipes? Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Finner ikke Rehgar i shopen lenger, er han borte? Han var den eneste heroen jeg egentlig hadde lyst på... Jaja, da får jeg spare til Malfurion/Tassadar. trulseth#1789 er battletagen, er på innimellom, spiller stort sett support. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Er ikke sikker på hvordan dette funker, men er det noen som har noen ingame invites? Har virkelig lyst til å teste dette men har hatt uflaks og ikke fått noe nøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå