blcmn Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Er det helt dødt her eller? installert spillet igjen og syntes det er smågøy. Har ikke spilt siden release omtrent, men ble level 40 i beta. Noen som kanskje vil spille i party`? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Starta å spille det igjen jeg også etter lengre pause. Masse nye helter som er utrolig morro å spille. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Tenkte å få spilt igjen mer snart Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tar i overkant lang tid å finne matcher, både ranked og QM. Aldri under 1 minutt. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Enig i at queue-tiden er for lang nå... Men spillet er gøy Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Har de endret på noe, eller er det bare spillerbasen som er mindre enn tidligere? Vet ikke hvordan det er nå for tiden, men da jeg sluttet var det mye snakk om e-sport satsing. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Har de endret på noe, eller er det bare spillerbasen som er mindre enn tidligere? Vet ikke hvordan det er nå for tiden, men da jeg sluttet var det mye snakk om e-sport satsing. Endringene er i Ranked play: De har endret så Hero League bare er solo queue, 2-/3-/5-stacks går i Team League (4 går ikke siden det da ville blitt én plass ledig). EDIT: Dette er i utgangspunktet en prøveordning for inneværende sesong. Hero League har litt lang ventetid, 2-stack i team league er helt uholdbart, 3-stack er ikke så værst. Angående e-sport: De starter lønnede ligaer i hver region, åtte lag i hver liga. (HGC: http://us.heroesofthestorm.com/esports/en/) Endret 2. juni 2017 av trulseth Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Alle 60 heroes er gratis å spille i helga Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Har spilt 2 matcher nå i helgen. Utrolig nok sliter jeg med samme problemet som fikk meg til å slutte å spille for 1,5 år siden. Nemlig lagg. Lagger som et rent helvette hver gang jeg går inn i fights. Blizzard sine forum er fylt opp med poster som forklarer samme problemet, men blizzard har tydeligvis ikke tenkt å fikse problemet. Utrolig skuffende også å se at de bare skyver problemet over på spillerne. Jaja, får prøve siste fix nå, som er å slå av onedrive. det her irriterer meg noe så kraftig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 hmm aldri hatt problemer med lag i hots :o har tatt noen kamper igjen selv. Brawl er ganske moro og artig at det har kommet typ 10 heroes siden jeg spilte sist. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Endelig er season 3 snart ferdig. Fikk placement i Gold da jeg hoppet ganske kjapt på ranked play etter å ha begynt igjen, men falt til silver (dodga litt for mye) og har sliti med å komme meg ut derfra. Noen som vet om dette teller med videre i ny season, eller om det er helt nye placements? Er nok bedre rusta nå til å havne litt høyere forhåpentligvis. Lenge siden jeg har blitt så irritert over ett spill, men er så mye trolls eller uvitende som spiller at man må begynne å lure. Samtidig er det ganske gøy så klarer ikke legge fra meg heller. Satse mer på Team League tror jeg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 lurer på om det henger videre. hvertfall MMR. Jeg spilte så vidt litt i en periode for en måned tid siden. Tok da placement kampene og havnet så og si bare med folk i plat. etter hvert som jeg vant flere kom jeg i teams med bedre plat rating og noen Diamond 5. Trur jeg endte i plat 5 etter 6 wins og 4 tap på placement. Jeg var vel plat 2 s2 selv om jeg knapt spilte noe ranked der heller. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 MMR fra qm eller ranked? Har ikke satt meg inn i hvordan systemet funker. Hvertfall merket at man i stor grad spiller mot motstandere med høyere ranking når man er over 50% på vei til promotion. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Vil tro ranked. Altså jeg bare synser basert på egen erfaring. Jeg har ikke sjekket opp om det stemmer. Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Noen som fortsatt er i gamet? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg spiller enda, men ikke så mye da jeg ofte blir så forbannet på folk at jeg slutter. Spillet i seg selv (altså gameplay) liker jeg veldig godt, men problemet er at det ikke gjøres på langt nok når det kommer til report systemet og MMR. Ofte blir kamper avgjort fordi noen forlater gamet, går afk eller gir opp. Selv om hele laget sier at de rapporterer vedkommende havner man i samme lag i neste game. Man føler at det ikke er noe vits å rapportere overhode. Sammenlignet med andre spill så ligger HOTS utrolig langt bak når det kommer til å støtte opp imot teamplay og straffe dårlig oppførsel. Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg spiller enda, men ikke så mye da jeg ofte blir så forbannet på folk at jeg slutter. Spillet i seg selv (altså gameplay) liker jeg veldig godt, men problemet er at det ikke gjøres på langt nok når det kommer til report systemet og MMR. Ofte blir kamper avgjort fordi noen forlater gamet, går afk eller gir opp. Selv om hele laget sier at de rapporterer vedkommende havner man i samme lag i neste game. Man føler at det ikke er noe vits å rapportere overhode. Sammenlignet med andre spill så ligger HOTS utrolig langt bak når det kommer til å støtte opp imot teamplay og straffe dårlig oppførsel. Det støtter jeg fullt ut! Jeg rapporterer en del brukere, og mottar inniblant mail fra Blizzard om at de har straffet osv. Hva straffen er står ikke beskrevet. Jeg synes selv spillet er veldig bra, spesielt når man har fått litt level på forskjellige heroes, men det blir ødelagt pga. andres useriøsitet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 En slik mail har jeg ALDRI fått og jeg har spill siden mid alpha. Jeg bruker som oftest å skrive begrunnelse på rapport også. Jeg har alltid holdt meg på top gold (rank 10 för) etter MMR bug havnet jeg i bronze 5, har nå brukt 2 seasons på å komme meg tilbake til gold 5... Har en solid 50% win rate og er tydelig stuck der. Mitt tips til alle er, slå av ingame chat. Det er fulstendig feil i et spill som fokuserer på sammarbeid men det må desverre til :/ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 https://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/9btg3w/dont_forget_loss_forgiveness_is_the_next_major/ Ser at det igjen snakkes om forbedringer rundt dette. De skal komme sies det men dette har vi ventet på et år allerede. Vi var jo heldig som fikk Hots 2.0 med masse skins og mounts. Så kommer kanskje fix for MMR og ranking neste år en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå