trulseth Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Blir rått, så fort jeg får mitt nye r9 nano til å slutte å krasje etter to sekunder i menyen på heroes... Endret 23. januar 2016 av trulseth Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Woho, med ny strømforsyning fikk jeg noen runder i går kveld! Prøver å la være å kjøpe meg Johanna master skin for å ha gold til Xul når han kommer ut. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Necro blir første helt kjøpt med cash, sykt stoka for han. Wizard forandra også meta over natta, var gøy å spille i dag. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Wizarden virker badass. testa hu såvidt i training i går. Jeg mangler 1500 gold så trur jeg bare tar noen dailys i stedet for å bruke penger på hu. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hu blir vel redusert til 10k etterhvert også Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg lurte på om noen kunne være interessert i å bli rekrutert a.k.a "recruit a friend" i Heroes of the Storm? Fordeler for begge! Slenger hvertfall ut en recruit a friend kode: https://battle.net/recruit/5JKVTWDQQ7 Lenke til kommentar
-bU-Eplemost Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Finnes det interesse for HotS her? Evt. fremtidige turneringer? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Finnes det interesse for HotS her? Evt. fremtidige turneringer? Jeg spiller daglig hvertfall! ligger på ca 2500 MMR ifølge hotslogs. Har ikke noe lag eller noe slikt da, sjelden kompisgjengen er 5 stk online samtidig så det blir lite 5 mann ranked. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Spiller ca ukentlig, litt lite siden før påske, men håper på litt mer fremover. Vi er et par tre kompiser som spiller sammen, blir ranked når vi er to og QM når vi er tre. Veldig lav MMR . Tenker du på Pro games, eller turneringer for vanlige dødelige, Eplemost? Lenke til kommentar
-bU-Eplemost Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Spiller ca ukentlig, litt lite siden før påske, men håper på litt mer fremover. Vi er et par tre kompiser som spiller sammen, blir ranked når vi er to og QM når vi er tre. Veldig lav MMR . Tenker du på Pro games, eller turneringer for vanlige dødelige, Eplemost? Jeg tenker turneringer for oss dødelige, hehe ^. Det er derimot morsomt å være litt seriøse når en først er i gang å spiller. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Skulle likt å ha noen å spille sammen med selv Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Skal spille en time eller to sammen med noen venner nå om noen vil joine. trulseth#1789 Lenke til kommentar
protown Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Bare å legge meg til også, spiller litt i rykk og napp. Frode#2276 Blir gjerne med på en uhøytidelig turnering også, hvis det skulle la seg fikse Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Alle heroes free to play i helga. Regner med et par tre timer i kveld! Endret 8. april 2016 av trulseth Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Huff, huff og atter huff. Kjenner jeg er skikkelig skuffet over blizzard nå. Lenge siden sist jeg spilte HOTS nå (ca september 2015). Til min store overaskelse når jeg skulle prøve igjen nå, så er det faktisk blitt uspillbart. Har kjempestore problemer med frames, mens spillet selv sier det er noe galt med tilkoblingen min. La tilogmed opp en kabel til rommet mitt i håp om at det skulle fikses, men nei. Har ingen problemer med noen andre spill. På forumet til HOTS er det flere hundre eller tusen andre (har ikke telt:p) med samme problem. Noen poster går måneder tilbake. Kjenner frustrasjonen er kjempehøy, og det virker ikke som om blizzard har tenkt å fikse det. Flere som har støtt på samme problem? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Merket ikke når jeg heller spilte sist, og jeg spiller gjennom homeplugs. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 funka fint for noen dager siden. har ikke spilt så mye i det siste,. Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Add meg gjerne på HOTS. nick: GunBoB. lvl 26, lei av og havne sammen med lav rank og høy på motstanderlaget Endret 9. juni 2016 av gunBOB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå