Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

 

Har spilt et par kamper, og det slår meg som et spill som er veldig greit å ha når man kommer hjem trett fra jobb. Veldig rolig og lite stressende ift de fleste andre konkurranse-baserte spillene jeg spiller for tiden.

 

Allikevel, fy faen så grådige Blizz er. Latterlig dyrt (i form av enten tid eller penger) å unlocke helter. Herregud som jeg elsker Dota 2 sin F2P modell i forhold til denne. Har lyst til å prøve flere av de klassiske Warcraft-heltene, men må jo vente helt til de er en del av weekly  rotation.

 

Altså, jeg har spilt ca 600 kamper i det spillet her allerede, og har enda ikke brukt 500kr som er prisen på et vanlig AAA spill. Ta en gjennomsnittslengde på 20 minutter pr. kamp og jeg har 200 timer ingame for noen hundrelapper jeg har valgt selv å bruke. Jeg kan ikke forstå i det hele tatt hva dette er å klage på prismessig.

 

 

Jeg vil ha alle heltene tilgjengelig. Liker ikke at de holder tilbake content. At man enten må grinde ut helter, eller betale for dem. Jeg vil spille forskjellige helter hver game. Er ikke typen som liker å spille samme helten om og om igjen. Det er jo ingen tvil om at Dota 2 sin F2P-modell er bedre for kunden, der de stiller over 100 helter tilgjengelig gratis. Utstyr/skins er også en million ganger billigere enn hos Blizz. Men ja, jeg har nok blitt bortskjemt av Valve. Mye av grunnen til at de gir oss alt gratis er nok fordi de vil at folk skal installere Steam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har spilt et par kamper, og det slår meg som et spill som er veldig greit å ha når man kommer hjem trett fra jobb. Veldig rolig og lite stressende ift de fleste andre konkurranse-baserte spillene jeg spiller for tiden.

 

Allikevel, fy faen så grådige Blizz er. Latterlig dyrt (i form av enten tid eller penger) å unlocke helter. Herregud som jeg elsker Dota 2 sin F2P modell i forhold til denne. Har lyst til å prøve flere av de klassiske Warcraft-heltene, men må jo vente helt til de er en del av weekly  rotation.

 

Altså, jeg har spilt ca 600 kamper i det spillet her allerede, og har enda ikke brukt 500kr som er prisen på et vanlig AAA spill. Ta en gjennomsnittslengde på 20 minutter pr. kamp og jeg har 200 timer ingame for noen hundrelapper jeg har valgt selv å bruke. Jeg kan ikke forstå i det hele tatt hva dette er å klage på prismessig.

 

 

Jeg vil ha alle heltene tilgjengelig. Liker ikke at de holder tilbake content. At man enten må grinde ut helter, eller betale for dem. Jeg vil spille forskjellige helter hver game. Er ikke typen som liker å spille samme helten om og om igjen. Det er jo ingen tvil om at Dota 2 sin F2P-modell er bedre for kunden, der de stiller over 100 helter tilgjengelig gratis. Utstyr/skins er også en million ganger billigere enn hos Blizz. Men ja, jeg har nok blitt bortskjemt av Valve. Mye av grunnen til at de gir oss alt gratis er nok fordi de vil at folk skal installere Steam.

 

You dont say, captain O!

Som jeg sa i en tidligere post, det er grunnen til at de kan gjøre det ja.

Endret av Svar
Lenke til kommentar

Spiller dere mye Hero League eller?

 

Spiller nesten utelukkende Hero League. Unntaket blir når jeg vil prøve noen nye helter eller noen jeg ikke er helt komfortabel med, da blir det quick match.

 

Har stagnert på level 24 dog.

Lenke til kommentar

Har de siste dagene deranket fra rank 3 til rank 12... virker som det er håpløst mange trolls og folk som ikke alltid er like interessert i å vinne.... synes også matchmakingen er veldig dårlig, ofte kommer jeg i grupper med rank 30+ (som ofte også) er de som ikke bryr seg om win/loss i samme grad dersom de ville vært høyere enn 10. 

Lenke til kommentar

Har de siste dagene deranket fra rank 3 til rank 12... virker som det er håpløst mange trolls og folk som ikke alltid er like interessert i å vinne.... synes også matchmakingen er veldig dårlig, ofte kommer jeg i grupper med rank 30+ (som ofte også) er de som ikke bryr seg om win/loss i samme grad dersom de ville vært høyere enn 10. 

Finnes i alle online spill.

Lenke til kommentar

 

Har de siste dagene deranket fra rank 3 til rank 12... virker som det er håpløst mange trolls og folk som ikke alltid er like interessert i å vinne.... synes også matchmakingen er veldig dårlig, ofte kommer jeg i grupper med rank 30+ (som ofte også) er de som ikke bryr seg om win/loss i samme grad dersom de ville vært høyere enn 10. 

Finnes i alle online spill.

 

Burde vært mulighet til å blokkere personer slik at man aldri blir matchet med de igjen.... slik at man får rydda vekk dritten.... vil heller vente 5-10 min i que og få en god match enn å vente i 10 sek å få alt mulig rart....

Lenke til kommentar

 

 

Har spilt et par kamper, og det slår meg som et spill som er veldig greit å ha når man kommer hjem trett fra jobb. Veldig rolig og lite stressende ift de fleste andre konkurranse-baserte spillene jeg spiller for tiden.

 

Allikevel, fy faen så grådige Blizz er. Latterlig dyrt (i form av enten tid eller penger) å unlocke helter. Herregud som jeg elsker Dota 2 sin F2P modell i forhold til denne. Har lyst til å prøve flere av de klassiske Warcraft-heltene, men må jo vente helt til de er en del av weekly  rotation.

 

Altså, jeg har spilt ca 600 kamper i det spillet her allerede, og har enda ikke brukt 500kr som er prisen på et vanlig AAA spill. Ta en gjennomsnittslengde på 20 minutter pr. kamp og jeg har 200 timer ingame for noen hundrelapper jeg har valgt selv å bruke. Jeg kan ikke forstå i det hele tatt hva dette er å klage på prismessig.

 

 

Jeg vil ha alle heltene tilgjengelig. Liker ikke at de holder tilbake content. At man enten må grinde ut helter, eller betale for dem. Jeg vil spille forskjellige helter hver game. Er ikke typen som liker å spille samme helten om og om igjen. Det er jo ingen tvil om at Dota 2 sin F2P-modell er bedre for kunden, der de stiller over 100 helter tilgjengelig gratis. Utstyr/skins er også en million ganger billigere enn hos Blizz. Men ja, jeg har nok blitt bortskjemt av Valve. Mye av grunnen til at de gir oss alt gratis er nok fordi de vil at folk skal installere Steam.

 

 

Jeg synes det øker sansen av progresjon ved at man låser opp nye helter etter eget valg. Det gjør også matchmakingen bedre ettersom vi ville hatt så sykt mange nybegynnere på vanskelige heroes dersom alle var tilgjengelige fra start. Det gir også en naturlig låsing av hero league frem til man har nok helter til å kunne velge noe som ikke allerede er valgt (10stk) og gjør det litt enklere for nybegynnere å bli gode med noen få før de har hele spekteret oppe.

 

Med andre ord, jeg er uenig og liker systemet slik det er i dag men jeg respekterer at du mener noe annet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spesielt nok så var det traiten som virket mest interessant både for skeleton king og monken.

 

Skeleton king blir til en wraith når han dør, og spawner der wraithen er når death timeren er over, virker utrolig bra på endel objectives, spesielt earlygame.

Monk sin lvl 1 talent choice er faktisk at han velger traiten sin, og det avgjør om han blir healer eller melee dps såvidt jeg forsto (ble gitt veldig lite info om han).

 

Ved første øyekast virker ikke hverken butcher eller skeleton king som min type heroes, ser mest fram til monk, som var mainen min i diablo 3. Men får vel prøve dem først :p

Lenke til kommentar

Tanker om PTR patchen da folkens? Synes det er mye bra her jeg, liker det de gjør.

 

Player debuffs er tilbake, samme med at prisen på heroes står i shoppen uten at man må klikke på de. Bra UI endringer begge to. Savner fremdeles veldig det å se team comp på begge lag mens kartet loader, håper dette er noe som blir prioritert.

 

Brightwing og Malfurion talent reworks ser helt konge ut, spesielt Brightwing synes jeg. Virker som det blir mye flere muligheter med talents og kule spillestiler. Har spilt henne mye fra før selv så dette blir gøy. Trist at envenom blir fjernet men jeg forstår det, nesten litt vel OP early game å kunne porte inn på en tank og poly+envenom en squishy hero for en kjapp gank.

 

Valla og Lili får en syk buff i patchen med endringen på displacement abilities. Tychus, E.T.C og Hammer sin W (for å nevne noen) vil ikke lengre interrupte channeled abilities som fremdeles tillater movement. Dette er da særlig heftig for Valla og Lili som har ulter som fungerer sånn. Strafe vil nok bli mye mere valgt igjen tenker jeg. Det må da en faktisk stun til for å stoppe disse, som egentlig er en bra endring synes jeg. Blir også mye vanskeligere å stoppe en Tychus som chaser med sin Q, han spiller jeg mye så det blir artig.

 

Beste med hele patchen er 750 gull retroaktivt på heroer som har nådd level 9. Nå blir det master skins! $$$$$$

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nova for 10.000 og angrer bittert.(har spilt nova til Level 8, så er ingen ekspert)  Begynner å angre meg litt for Zeratul også. Så det er mulig at stealth ikke er noe for meg.

 

Hu er vanskelig å være god med og blir som oftest skyldebøtta om laget taper. Noe som ofte er på sin plass.

Men det er vel smak og behag, jeg koser meg heller med Sylvanas, Jaina, Murky eller Valla.

Endret av R.Kelly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...